Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Subaru“ prieš keletą savaičių pradėjo įdomią „Vintage Garage“ rubriką, kurioje pasakojama apie klasikinius markės modelius. Praėjusį kartą „Subaru“ papasakojo apie legenda tapusį „Impreza 22B STI“. Dabar atėjo metas antros kartos „Impreza WRX STI“ modeliui.
2000 metais pristatyta antroji modelio karta už savo pirmtaką buvo didesnė, platesnė ir kas be ko - greitesnė. Kartu su „Mitsubishi EVO“, keturių durų sedanas buvo laikomas viena geriausių alternatyvų „BMW M3“.
300 arklio galių, keturis varomuosius ratus turintis japoniškas sedanas savo laiku buvo vienas greičiausių sportiškų automobilių.
„Subaru“ prieš keletą savaičių pradėjo įdomią „Vintage Garage“ rubriką, kurioje pasakojama apie klasikinius markės modelius. Praėjusį kartą „Subaru“ papasakojo apie legenda tapusį „Impreza 22B STI“. Dabar atėjo metas antros kartos „Impreza WRX STI“ modeliui.
2000 metais pristatyta antroji modelio karta už savo pirmtaką buvo didesnė, platesnė ir kas be ko - greitesnė. Kartu su „Mitsubishi EVO“, keturių durų sedanas buvo laikomas viena geriausių alternatyvų „BMW M3“.
300 arklio galių, keturis varomuosius ratus turintis japoniškas sedanas savo laiku buvo vienas greičiausių sportiškų automobilių.