• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mitsubishi Lancer Evolution“ yra vienas iš tų modelių, kurį būtų galima eksponuoti didžiausiuose pasaulio automobilių muziejuose. Priežasčių, kodėl taip reikėtų daryti yra ne viena ir ne dvi. 
Skirtingos „Lancer Evolution“ modelio kartos dominavo arba grūmėsi su labai stipriais varžovais pasaulio ralio čempionate. Tuo tarpu realiame pasaulyje, bendro naudojimo keliuose, japoniškas automobilis sugebėdavo demonstruoti pavyzdines valdymo savybes, išskirtinį variklio garsą ir universalumą už žymiai mažesnę kainą negu panašaus tipo automobiliai iš Europos.

Mitsubishi Lancer Evolution“ yra vienas iš tų modelių, kurį būtų galima eksponuoti didžiausiuose pasaulio automobilių muziejuose. Priežasčių, kodėl taip reikėtų daryti yra ne viena ir ne dvi. 
Skirtingos „Lancer Evolution“ modelio kartos dominavo arba grūmėsi su labai stipriais varžovais pasaulio ralio čempionate. Tuo tarpu realiame pasaulyje, bendro naudojimo keliuose, japoniškas automobilis sugebėdavo demonstruoti pavyzdines valdymo savybes, išskirtinį variklio garsą ir universalumą už žymiai mažesnę kainą negu panašaus tipo automobiliai iš Europos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mitsubishi Lancer EVO IX (1)


Didžiausias „Mitsubishi Lancer Evolution“ ir jo aršiausio priešo - „Subaru Impreza WRX STI“ privalumas buvo kaina ir išskirtinumas. Šie automobiliai už žymiai mažesnę kainą sugebėdavo pasiūlyti brangesniems automobiliams būdingas charakteristikas su erdviomis galinėmis sėdynėmis ir talpia bagažine.
Kai kurios „Subaru Impreza WRX STI“ modeio kartos buvo gaminamos ne tik su sedano, bet ir su kupė bei universalo kėbulo tipais. Tuo tarpu „Mitsubishi Lancer Evolution“ visuomet buvo gaminamas tik su vienu kėbulo tipu - sedano. Vis dėlto, vieną, vienintelį kartą „Mitsubishi“ inžinieriai pasielgė kitaip - jie sukūrė „Lancer Evolution“ universalą.

REKLAMA

Mitsubishi Lancer EVO IX (4)


Priešais jus - vienas iš 2500 pasaulyje egzistuojančių „Mitsubishi Lancer Evolution“ universalų, kurie buvo skirti tik Japonijos rinkai. Tad ką šis gražuolis veikia Europoje, o tiksliau - Austrijoje? Jeigu automobilius apžiūrinėjate atidžiau, jau dabar turėjote pastebėti, jog šio universalo vairas yra ne dešinėje, bet kairėje pusėje.
Automobilį parduodantis automanas teigia, jog vairo perkėlimo procedūra atliko savo srities profesionalai. Tai turėtų nuraminti potencialų automobilio pirkėją, kuris baiminasi dėl prastai atlikto darbo. Tuo tarpu likusieji automobilio komponentai išliko originalūs.

REKLAMA
REKLAMA

Mitsubishi Lancer EVO IX (3)


Įdomu yra tai, jog štai šis „Lancer EVO“ universalas Austrijos keliais rieda nuo 2006 metų spalio. Nuo 2006 metų iki dabar automobilis nuriedėjo 114 000 kilometrų, yra visiškai standartinis ir yra idealios būklės. Automobilis atrodo lygiai taip pat kaip prieš 11 metų, kai nuriedėjo nuo gamyklos konvejerio. 
Jeigu susidomėjote - paruoškite
28 900 eurų. Tai yra pakankamai didelė suma pinigų, tačiau šių automobilių kaina artimiausioje ateityje tik augs, tad šio universalo įsigijimas gali būti traktuojamas kaip solidi investicija. Be to, vaikai ir šuo taip pat bus laimingi.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų