Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmos kartos „Subaru Impreza“ už Atlanto nebuvo populiari tarp tobulintojų. Japonai šį modelį į JAV pradėjo tiekti 1994 metais, tačiau ugningasias „WRX“ ir „STI“ versijas pasiliko sau ir Europai. O būtent „22B STI“ modifikacija mėgavosi tik tekančios saulės šalies gyventojai.
Nors ir „GC“ kėbulu pažymėta „Impreza“ nebuvo labai populiari, tačiau atsirado entuziastų, siekiančių turėti išskirtinę „Subaru“. 1998 metais JAV pristatyta „2,5RS“ versija buvo toli gražu ne tokia kieta, kaip „22B STI“. Taigi, vienas vyrukas nusprendė pats sukurti savąją „22B“ interpretaciją.
Vos 400 „22B STI“ vienetų buvo skirti Japonijai ir parduoti vos per kelias valandas nuo pristatymo. Visai kaip karštos bandelės. 25 vienetai iškeliavo į kitas rinkas, tačiau nei vienas iš jų neatsidūrė JAV. Štai čia ir kyla problema tikram „Subaru“ entuziastui. Iš kur gauti informacijos, o tuo labiau geležies, norint sukurti savo išskirtinę į „22B“ panašią „Imprezą“.
Vyrukas, vardu Endis, sukūrė lyg du vandens lašai į „22B STI“ panašią „Impreza 2,5RS“, kuri savo galimybėmis nenusileistų originalui. Paprastos „Impreza“ virtimui į ekskiuzyvinę versiją reikalingas agresyvus aerodinaminis paketas. Tai turbūt buvo lengviausias Endžio atliktas dabas, nes šių dalių užsiema firma „L’aunsport“, teliko tik sumontuoti naujas paneles ir buferius.
Kiek sunkiau yra su agregatais. Kaip ir minėjome, pirmos kartos „Impreza“ nebuvo labai mėgiama tobulintojų, todėl tiuninginių dalių rasti praktiškai neįmanoma. Būdamas gan gudrus mechanikas, Endis nusprendė didelę dalį jų pritaikyti nuo kiek naujesnės, antros kartos, „GD“ kodu pažymėtos „Imprezos“.
Originalių „2,5RS“ dalių beveik neliko. Pirmiausia, sumontuotas „EJ207“ dviejų litrų turbininis variklis, pasiskolintas iš 2001 metų „WRX“ modelio, su juo suženyta „STI“ versijai priklausiusi greičių dėžė. Toliau sekė darbai ties važiuokle. Čia taip pat dauguma dalių paimta iš naujasnės „Imprezos“. Pradedant „TEIN“ amortizatoriais, baigiant „Brembo“ stabdžių sistema.
Išorėje, be agresyvaus „L’aunsport“ aerodinaminio paketo, į akis krenta aštuoniolikos colių „ADVAN TCIII“ ratlankiai, apauti 245/40R18 „Toyo R888“ padangomis. Salone vyrauja ta pati JDM atmosfera, kurią perteikia „Bride Cuga“ sėdynės, „Takata“ diržai, „Personal Neo Grinta“ sportinis vairas ir „Greddy“ oro slėgio daviklis.
Jei jus įkvėpė šis projektas ir nuspresite pasigaminti „22B STI“ intepretaciją, Endis, kiek su šypsena pataria pirmiausia išmokti bent šiek tiek japonų kalbos, kadangi didelė dalis vertingos informacijos glūdi būtent japoniškuose „Subaru“ entuziastų forumuose.
Šaltinis: superstreetonline.com
Pirmos kartos „Subaru Impreza“ už Atlanto nebuvo populiari tarp tobulintojų. Japonai šį modelį į JAV pradėjo tiekti 1994 metais, tačiau ugningasias „WRX“ ir „STI“ versijas pasiliko sau ir Europai. O būtent „22B STI“ modifikacija mėgavosi tik tekančios saulės šalies gyventojai.
Nors ir „GC“ kėbulu pažymėta „Impreza“ nebuvo labai populiari, tačiau atsirado entuziastų, siekiančių turėti išskirtinę „Subaru“. 1998 metais JAV pristatyta „2,5RS“ versija buvo toli gražu ne tokia kieta, kaip „22B STI“. Taigi, vienas vyrukas nusprendė pats sukurti savąją „22B“ interpretaciją.
Vos 400 „22B STI“ vienetų buvo skirti Japonijai ir parduoti vos per kelias valandas nuo pristatymo. Visai kaip karštos bandelės. 25 vienetai iškeliavo į kitas rinkas, tačiau nei vienas iš jų neatsidūrė JAV. Štai čia ir kyla problema tikram „Subaru“ entuziastui. Iš kur gauti informacijos, o tuo labiau geležies, norint sukurti savo išskirtinę į „22B“ panašią „Imprezą“.
Vyrukas, vardu Endis, sukūrė lyg du vandens lašai į „22B STI“ panašią „Impreza 2,5RS“, kuri savo galimybėmis nenusileistų originalui. Paprastos „Impreza“ virtimui į ekskiuzyvinę versiją reikalingas agresyvus aerodinaminis paketas. Tai turbūt buvo lengviausias Endžio atliktas dabas, nes šių dalių užsiema firma „L’aunsport“, teliko tik sumontuoti naujas paneles ir buferius.
Kiek sunkiau yra su agregatais. Kaip ir minėjome, pirmos kartos „Impreza“ nebuvo labai mėgiama tobulintojų, todėl tiuninginių dalių rasti praktiškai neįmanoma. Būdamas gan gudrus mechanikas, Endis nusprendė didelę dalį jų pritaikyti nuo kiek naujesnės, antros kartos, „GD“ kodu pažymėtos „Imprezos“.
Originalių „2,5RS“ dalių beveik neliko. Pirmiausia, sumontuotas „EJ207“ dviejų litrų turbininis variklis, pasiskolintas iš 2001 metų „WRX“ modelio, su juo suženyta „STI“ versijai priklausiusi greičių dėžė. Toliau sekė darbai ties važiuokle. Čia taip pat dauguma dalių paimta iš naujasnės „Imprezos“. Pradedant „TEIN“ amortizatoriais, baigiant „Brembo“ stabdžių sistema.
Išorėje, be agresyvaus „L’aunsport“ aerodinaminio paketo, į akis krenta aštuoniolikos colių „ADVAN TCIII“ ratlankiai, apauti 245/40R18 „Toyo R888“ padangomis. Salone vyrauja ta pati JDM atmosfera, kurią perteikia „Bride Cuga“ sėdynės, „Takata“ diržai, „Personal Neo Grinta“ sportinis vairas ir „Greddy“ oro slėgio daviklis.
Jei jus įkvėpė šis projektas ir nuspresite pasigaminti „22B STI“ intepretaciją, Endis, kiek su šypsena pataria pirmiausia išmokti bent šiek tiek japonų kalbos, kadangi didelė dalis vertingos informacijos glūdi būtent japoniškuose „Subaru“ entuziastų forumuose.
Šaltinis: superstreetonline.com