Kiekvienas šių varžybų gerbėjas turėtų prisiminti 1997 metus, kai pasaulinio lygio ralio varžybos buvo pradėtos vadinti WRC vardu. Tuomet įsigaliojo „World Rally Car“ reglamentas, privertęs kiekvieną čempionato dalyvį pristatyti automobilį su 2.0 litrų benzininiu motoru ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Būtent šį automobilį prieš daugelį metų naudojo garsusis Colinas McRae. „97003“ važiuoklės numerį turintis automobilis su Colinu priešakyje nesugebėjo iškovoti daugybės pergalių, nes tuomet pasaulio ralio čempionato lyderiu buvo Tommis Makinenas su „Mitsubishi“.
Pasibaigus nesėkmingam sezonui, automobilis buvo parduotas Lenkijos sportininkui Krzysztofui Holowczycui. 1998 metų sezone jis dalyvavo keturiuose pasaulio ralio čempionato etapuose : Portugalijoje, Argentinoje, San Remo ir Ispanijos.
Vėliau automobilis keliavo iš rankų į rankas, kol 2008 metais pateko į automobilius restauruojančių specialistų rankas. Niekur neskubėdami, automobilių restauracijos meną išmanantys specialistai keletą metų plušo prie pasaulio ralio čempionate dalyvavusio automobilio. Kiekvienas varžtelis, kiekvienas lipdukas turėjo būti autentiškas.
Šiuo metu Vokietijoje esantis automobilis ieško automano, kuris norėtų jį priglausti savo šiltame garaže. Kaina? Automobilį parduodantys vokiečiai jos neatskleidžia, tačiau atsižvelgiant į tai, jog pasaulyje tokia „Subaru Impreza“ yra tik viena, nenustebtume, jeigu automobilio kaina būtų šešiaženklė.