Gandai apie galimą „Subaru“ sugrįžimą į „WRC“ čempionatą sklando jau ne vienerius metus, tačiau praėjusį savaitgalį tarptautinės automobilių sporto federacijos vadovo išsakyti pareiškimai, kol kas, yra patys rimčiausi ir teikiantys daugiausiai vilčių.
Pasak „FIA“ prezidento, apie galimybę „Subaru“ išvysti Pasaulio ralio čempionate prasitarė buvęs „Toyota“ koncerno vadovas Akio Toyoda. Mohammedas Ben Sulajemas sako, jog „Subaru“ buvo įvardinta kaip viena iš realiausių kandidačių, galinčių sugrįžti į „WRC“.
„FIA“ prezidento teigimu, „Subaru“ vardą Akio Toyoda paminėjo ne veltui. Kadangi „Toyota“ valdo atitinkamą „Subaru“ akcijų paketą, šios bendrovės specialistai galėtų ištiesti pagalbos ranką kolegoms kuriant naują, varžyboms skirtą automobilį. Galbūt, netgi, „Subaru“ inžinieriams suteikiant galimybę pasinaudoti „Toyota“ varikliu ir kitomis technologijomis.
Tai, neabejotinai, išspręstų milžinišką „Subaru“ rebusą, mat gamintojas šiuo metu neturi tinkamos naudoti hibridinės technologijos, kuri yra privaloma moderniuose „WRC“ modeliuose.
Net jeigu „Subaru“ ir „Toyota“ nuspręstų suvienyti jėgas, „Subaru“ šiuo metu neturi nei vieno tinkamo automobilio, kurio pagrindu galėtų jį sukurti. „Hyundai“ varžybose dalyvauja su „i20 N Rally1“, „Toyota“ su „GR Yaris Rally1“, o „Ford“ – su „Puma Rally1“.
Galimo sugrįžimo atveju, „Subaru“ neprivalo laikytis kompaktinių automobilių tendencijų ir ralio bolidą gali sukurti JAV rinkai skirto „WRX“ sedano pagrindu. To greičiausiai norėtų daugelis „Subaru“ gerbėjų.