„Motori Moderni“ atsižvelgdama į „Subaru“ vadovų pageidavimą, sukūrė 3.5 litro, 12 cilindrų opozicinį variklį. Anksčiau, tokios konfigūracijos agregatus įvairiuose boliduose naudojo „Ferrari“, kurių dėka italų ekipa iškovojo ne vieną titulą. Vis dėlto, dėl pasikeitusio reglamento opoziciniai varikliai tapo nekonkurencingi ir privalėjo užleisti vietą V formos agregatams.
Įkvėptas „Ferrari“ ekipos pergalių, Carlo Chiti nusprendė, jog įsigaliojus naujiems Formulės 1 reikalavimams, opozicinis „Subaru“ motoras turėtų patenkinti daugelio komandų poreikius.
Vis dėlto, pirmasis variklio prototipas parodė, jog 12 cilindrų agregatas išvysto 567 arklio galias. Palyginimui, „Cosworth“ inžinierių sukurtas agregatas išvystė 598 arklio galias, kai tuo tarpu „Honda“ variklis išvystė net 660 arklio galių. Tačiau mažesnė variklio galia buvo menkniekis, nes didžiausias Carlo Chiti sukurto opozicinio motoro trūkumas - svoris. „Subaru“ motoras buvo net 112 kilogramų sunkesnis už analogišką „Cosworth“ agregatą.
Nesėkmingas debiutas
Pagal pirminius planus „Subaru“ turėjo tiekti variklius „Minardi“ ekipai, tačiau japonai labai greitai surado kitą partnerį - „Minardi“ pagrindinį konkurentą - „Coloni“. 1990 metų pradžioje „Subaru“ netgi įsigijo pusę „Coloni“ ekipos akcijų.
Norėdami tinkamai pasiruošti naujam sezonui, „Subaru“ ir „Coloni“ inžinieriai nepradėjo kurti visiškai naujo, o pradėjo modifikuoti ankstesniuose sezonuose naudotą „Coloni C3“ bolidą. „Coloni“ bolidą pritaikę plačiam „Subaru“ motorui, už vairo buvo pasodintas Bertrandas Gachoti.
Pirmą kartą „Subaru“ varikliu aprūpintas bolidas į lenktynių trasą išvažiavo Jungtinių Valstijų etape. Vis dėlto, daugybę vilčių teikęs debiutas buvo ne pats sėkmingiausias. Kvalifikacijoje „Coloni“ bolidas užėmė paskutinę poziciją, o prasidėjus lenktynėms jis nesugebėjo nuvažiuoti ne vieno rato. Kituose etapuose „Coloni“ ekipai sekėsi ne ką geriau.
Praėjus vos aštuoniems etapams nuo debiuto lenktynių trasoje, Japonijos automobilių gamintojas nusprendė pasitraukti iš Formulės 1 čempionato, o ant ledo palikta „Coloni“ ekipa pradėjo naudoti britiškus „Cosworth“ variklius.
12 cilindrų motoras buvo naudojamas ne tik Formulės 1 čempionate. „Alba“ vardu pasivadinusi ekipa šį motorą sumontavo į „Group C“ reikalavimus atitinkantį AR20“ bolidą su kuriuo „Alba“ 1990 metais dalyvavo „World Sportscar“ čempionate. Tačiau net ir žiedinėse lenktynėse „Subaru“ motoras nebuvo labai konkurencingas. Per visą sezoną „Alba“ ekipai pavyko tik vieną kartą įveikti kvalifikaciją.