• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jamie Frateris, listverse.com įkūrėjas, dalijasi patarimais, kaip pritraukti sėkmę bet kur, bet kada ir vykdant bet kokią veiklą.

REKLAMA
REKLAMA

10. Būkite inovatyvūs

Madona 1980 ir 1990 metais. Davidas Bowie. Lady Gaga. Kas bendro tarp šių atlikėjų? Jie ėmė daryti tai, ko tuo metu dar nedarė niekas. Jie atsistojo ir pasakė: „Čia aš. Mėkite mane arba nekęskite.“ Šių žmonių sėkmė nebuvo bandymo visiems įtikti pasekmė ar populiarių tendencijų pritaikymas. Jie ėmėsi kai ko visiškai naujo, stebinančio – kartais net keliančio revoliucijas. Kol „Metallica“ bylinėjosi teismuose su „Napster“ dėl tiesioginės prekybos, tokios grupės kaip „Radiohead“ pradėjo vykdyti pardavimus savo puslapyje.

REKLAMA

9. Ignoruokite patarimus

Jei draugas patartų šokti nuo skardžio, ar šoktumėte? Dauguma taip padarytų. Vienas iš pagrindinių patarimų yra ignoruoti visus kitus patarimus. Jūs esate nuostabus. Jūs esate nuostabūs, nes esate kitokie nei visi. Jei dauguma aplink jus sako X, jūs turite galvoti apie Y. Ar Steve‘as Jobsas lenkėsi daugumai? Galbūt pamenate puslapį „Digg“? Tai buvo tarsi „Facebook‘as“ (kalbant apie populiarumą). Tada jie ėmėsi rizikos kapitalo ir, paklausę savo finansininkų, pakeitė darbo strategiją. Rezultatas: anksčiau „Digg“ buvo vertas 164 mln., o paskui parduotas tik už 500 tūkst. dolerių.

REKLAMA
REKLAMA

8. Mėkite tai, ką darote

Daug žmonių pastaruoju metu pasisako už tai, kad būtų dirbama tik po keturias valandas. Pamirškite tai. Pastaruosius 6 metus dirbu nuo tos minutės, kai atsikeliu, iki tada, kai einu miegoti. Visą laiką atsiranda žmonių, kurie skundžiasi, kad jų blogai neskaitomi, tačiau pateikia skaitytojams tik po vieną straipsnį kas kiek laiko. Kai pradėjau jausti, kad neturėčiau taip ilgai dirbti, patrigubinau kasdienį veiklos sąrašą ir atsirado kur kas daugiau užsiėmimų. Tai ne našta, o malonumas. Vos pabudęs ryte šoku iš lovos ir einu dirbti prie kompiuterio, nes dievinu savo darbą. Jei mėgstate tai, ką darote, ir trokštate tai daryti, jums garantuotai seksis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

7. Nekopijuokite sėkmės

Steve‘as Balmeris („Microsoft“) juokavo apie „iPhone“. Jis pareiškė: „Jis neturi klaviatūros. [ ...] Mes parduodame milijonus [...] telefonų per metus: „Apple“ neparduoda nė vieno“. Pažiūrėkite vaizdo medžiagą. Oj... Kaip sekasi su „Zune“, Steve‘ai? „McDonald‘s sukūrė „McDonaldland‘ą“. „Burger King„ manė, kad tai puiki idėja, ją nukopijavo ir sukūrė „Burger King karalystę“. „McDpnald‘s“ 2011 m. uždirbo 27 mlrd. dolerių. O kaip sekėsi „Burger King“? Jų pelnas – šiek tiek mažiau nei 3 mlrd. dolerių. Štai kas nutinka, kai idėjos yra kopijuojamos.

REKLAMA

Jee tikitės sėkmės, nekopijuokite kitų sėkmės istorijų. Reikia rasti savo nišą, kurioje galėtumėte lyderiauti. Tai taikoma visiems verslo lygiams.

6. Nesėkmė

Nesėkmės baimė tikriausiai yra pagrindinis faktorius, neleidžiantis žmonėms prisišaukti sėkmę. Jei tikite, kad jums nepasiseks, greičiausiai nė nepradėsite ko nors daryti. Ši taisyklė galioja net toms veikloms, kuriomis jau užsiimate. Kaip pradėjau vystyti listverse.com idėją, pirmiausia sukūriau 5 blogus visiškai skirtingomis temoms. Po savaitės paaiškėjo, kad man nesiseka visi penki. Tokiu atveju dauguma žmonių pasiduoda ir mano, kad jiems nepasisekė. Aš irgi taip pagalvojau ir atsisakiau blogų, bet tik 4. Per antrąją savaitę listverse.com ėmė populiarėti. Jei būčiau leidęs nesėkmės baimei mane sustabdyti, dabar greičiausiai ir toliau dirbčiau programuotoju, o ne daryčiau tai, ką labiausiai mėgstu – dalytis įdomiais faktais su draugais.

REKLAMA

5. Domėkitės klientais (skaitytojais, fanais, etc.)

„Facebook‘as“. Mėgstate jį ar jo nekenčiate, tačiau turite pripažinti, kad šis socialinis tinklas yra labai svarbus. Visada turėjome „ Facebook‘o“ „like“ mygtukus listverse.com, kad padidintume savo žinomumą, tačiau pastaruoju metu pastebėjau vieną tendenciją. Kasdien čia peržiūrima apie 800 tūkst. puslapių, o „Facebook“ „like‘ų“ surenkame tik triženklius skaičius. Tačiau tai nėra populiarumo klausimas: paprasčiausiai mūsų skaitytojai nėra tie, kurie labai mėgtų spausti „like“ mygtuką. Socialinių tinklų dalijimosi mygtukų atsiradimas puslapyje užtrunka apytiksliai 2 sekundes. Taigi dėl 300 žmonių, kurie paspaudė mygtuką „like“, visi kiti 799,700 žmonės iššvaistė dvi sekundes brangaus laiko. Tai reiškia, kad mes nekreipiame dėmesio į savo skaitytojus. Todėl prieš dvi dienas panaikinau „like“ mygtukus iš listverse.com tekstų. Taip buvo pagerinta skaitytojų patirtis naudojantis puslapiu. Visada domėkitės savo skaitytojais. Jei imsite koncentruotis vien į verslą, galite juos prarasti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

4. Būkite maži

Visi esame linkę kurti grandiozinius planus. Tačiau tai gali trukdyti siekti sėkmės. Jei norite parašyti knygą, sukurti produktą ar kokią naujovę internete, susikoncentruokite į nedidelę, bet atsidavusią auditoriją. Neišsigąskite minties, kad kūrinys įdomus tik mažam žmonių skaičiui. Jei daug dirbsite dėl tos nedidelės grupės, jos nariai jums atsidėkos pasidalydami informacija apie jus su kitais. Taigi yra kur kas geriau turėti 1 tūkst. atsidavusių klientų, nei 100 tūkst. atsitiktinių klientų. Garsi papuošalų kompanija „Tiffany & Co“ buvo išskirtinis prekės ženklas. Jis buvo prabangus ir prieinamas tik nedidelei auditorijai. Tačiau kompanija nusprendė augti. Buvo pasiūlytas naujas produktas, pagal kainą tinkantis vidurinei klasei. Dėl šio eksperimento kompanija beveik bankrutavo. Dabar jie grįžo į savo įprastą nišą.

REKLAMA

3. Būk pirmas

Pripažįstu, kad tai padaryti vis sunkiau, bet sudominti savo idėja yra daug lengviau, jei niekas anksčiau nebuvo jos pasiūlęs. Padarykite ką nors, ko niekas anksčiau nėra daręs, ir būsite pusiaukelėje į sėkmę. Dėmesio vertas rašytojas Sethas Godinas vienoje iš savo knygų kalba apie bendruomenės Indijoje lyderį, kuris gyvena kaime be elektros. Šis labai senas žmogus pirmasis kaime nusipirko saulės energiją naudojantį žibintą. Mėnesius po to jo kieme rinkdavosi kaimo gyventojai ir diskutuodavo, kaip ilgai ši lempa veiks. Jis buvo didvyris – jį stebėjo visi. Po kiek laiko tokią pat lempą nusipirko dar vienas kaimo gyventojas, tačiau jo kieme žmonės nebesirinko... Kodėl? Nes jis buvo antras.

REKLAMA

2. Būkite nuostabus

Kiekvieną akimirką būkite nepaprastas. Džiaukitės galimybe padaryti daugiau. Jei kas nors jūsų paprašo duoti dolerį, duokite 10. Jei norite sukurti populiarų puslapį, publikuokite ne po vieną, o po keturis straipsnius per dieną. Į tai, ką darote, dėkite visas pastangas. Tai atrodo sunkus darbas, tačiau už tai jus galiausiai atsimins. Kartais visai nesunku padaryti ką nors nepaprasta. Pavyzdžiui, galite atsakyti į kiekvieną komentarą savo bloge arba atsiminti asmens, kurį sutinkate tik antrą kartą, vardą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1. Pradėkite dabar

Galite pradėti taikyti šias idėjas tuojau pat. Nelaukite. Šiandien padarykite bent vieną darbą, kuris nustebins kitus ir padės jus prisiminti. Pradėkite rašyti blogą, kurį visada norėjote sukurti. Pietų metu padenkite stalą pagal aukščiausios klasės restoranų reikalavimus. Siekiant pakeisti gyvenimą kartais pakanka nedidelio pokyčio ir naujo požiūrio.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų