Žiūrovams tai – pirmasis šansas išvysti ne tik prabangų ir stilingą spektaklį, kuris iki šiol buvo parodytas tik premjerų metu, bet ir unikali galimybė scenoje matyti ir išgirsti kiekvieno operos teatro svajonių solistų sudėtį. Pirmą kartą Ferrando rolę atliksiantis tenoras Edgaras Montvidas darbui su senąją bohemiečių šeima grįžta specialiai iš Londono, kur pastaruoju metu dainuoja didžiausiose operų scenose: Nacionalinėje operoje jis pasirodė garsiai nuskambėjusiame „Šikšnosparnio“ pastatyme, o Karališkojoje scenoje dainavo kartu su operos diva Angela Gheorghiu „Kregždutėje“. Lietuvių publikai žinomas ir jos mylimas solistas retai sugrįžta į gimtąsias scenas, tad opeos ir E. Montvido balso megėjams šiemet tai bus vienintėlė proga jį vėl išvysti Vilniuje ar net Lietuvoje.
Ne ką mažiau užsienio teatruose laukiamas Kostas Smoriginas, paskutiniu metu dažnai dainavęs Prancūzijoje ir Vokietijoje, Kongresų scenoje vėl taps visų merginų numylėtu Giuljelmu. Tikrąją šio žodžio prasme tarp Vilniaus ir Drezdeno gyvenantis solistas iš karto po pasirodymų Vilniuje skris į Londoną, kur repetuos Eskamiljo partiją naujametiniams „Karmen“ spektakliams Covent Gardene. K. Smorigino ir E Montvido duetas žada ypatingai daug siurprizų bei energijos. Maža to, šį kartą K. Smoriginas tapo ir solistų agentu. Jau tradicija tapo tai, jog keliaujantys bohemiečių solistai, užmezgę draugystes su talentingais užsienio atlikėjais, juos pasikviečia į svečius. Taigi, šį kartą, po sėkmingo bendro darbo „Karmen“ pastatymuose Vokietijoje, Kostas Dorabellos partiją atlikti pakvietė iš Izraelio kilusią Rachel Frenkel (mecosopranas).
Šiuo metu R. Frenkel ne tik Europoje (Viena, Berlynas, Miunchenas), bet ir JAV (Niujorkas, Los Andželas) dažnai dainuoja partijas būtent V. A. Mocarto operose, garsiausiuose teatruose. Po apsilankymo Vilniuje jos laukia spektakliai Vokietijoje, Austrijoje ir Turkijoje.
Išskirtinio balso savininkė Lauryna Bendžiūnaitė debiutuos intrigantės Despinos vaidmenyje. Kaip sakė pati solistė: „Vilnius City Operos Despina man kvepia vakarykščiu Cosmopolitan kokteiliu, išsipylusiu ant jos Little black dress (ang. mažos juodos suknelės), kiek padaugintu Dior „Addict“ kvepalų kiekiu. Ji žiūri į tave nemirksėdama, jos mėgstamiausias žodis – „nauda“. Ji neperskaitoma ir permatoma tuo pačiu metu, ir kad ir kaip stengtųsi niekaip negali „užpudruoti“ širdies.“. Paskutinius metus praleidusi Švedijoje, Lauryna grįžta į Vilnių prieš išvykdama į naują teatrą Štutgarte, su kuriuo jau pasirašė kontraktą ateinančiam sezonui.
Žinoma, kaip ir premjeriniuose spektakliuose, scenoje žibės Vokietijoje gyvenančios ir dirbančios Viktorijos Kaminskaitės sopranas (ji atliks Fiordilidži vaidmenį) bei Tado Girininko bosas, kurio įvaizdis po premjeros jau buvo pramintas Marcello Mastroianni vardu. Kartu scenoje pasirodys ir jaunasis Vilnius City Operos ansamblis, sudarytas iš Lietuvos muzikos ir teatro akademijos solinio vokalo specialybės studentų. Kaip dar prieš premjerą sakė kostiumų dizaineris Juozas Statkevičius: „„Visos jos tokios“ – unikalus atvejis Lietuvos teatro scenoje. Jo metu solistai ir ansamblio artistai vilki aukštosios mados couture rūbų pavyzdžius: sudėtingi kirpimai, rankų darbas, aukščiausios klasės medžiagos. Čia ne tik solistai, bet ir ansamblio atlikėjai yra surinkti išskirtinai po vieną žmogų, individualiai. Be to, jie turi ne tik puikius balsus, bet ir figūras! Žiūrovams tai bus tikras malonumas – šventė ir akiai ir ausiai!”.