„Lenktynes sudaro daug sudedamųjų dalių – oro sąlygos tą dieną, sėkmė, komandos nusiteikimas, techninė automobilio būklė ir kt. Iš patirties žinome, kad prognozuoti lenktynes yra sunku – esame turėję ir avarijų, ir netikėtų techninių nesklandumų, todėl tikimės, kad įdėtas darbas, išskirtinis bolidas ir fortūna mums leis patekti į TOP 3“, – sako vienas iš vairuotojų E. Gutaravičius.
Žymusis lenktyninis bolidas iki 100 km/val. įsibėgėja per 3 sekundes. Ši sportinė automobilio versija, lyginant su gatvėms skirtu automobiliu, turi lengvesnį kėbulą, sumontuotus saugos lankus, sportines sėdynes ir specialius 6 taškų saugos diržus. Tai GT klasės automobilis, kurio svoris yra 1270 kg, galia 620 AG, o maksimalus greitis – 285 km/val.
Dovanų platinimo bendrovės „Gera dovana“ generalinis direktorius Ernestas Vasiliauskas teigia, kad šis Lietuvos automobilių sporto renginys jau tapo tradicija, ir ambicijos čia – nemenkos.
„Turėdami stiprią superautomobilių dovanų kategoriją, manom, kad dalyvavimas lenktynėse – būtinas. Šis renginys visai įmonei yra svarbus: visi sergame ir palaikome komandą. Automobilių sporte nesame naujokai, todėl su didele patirtimi keliami ir ambicingi tikslai – lipti ant nugalėtojų pakylos“, – tikina E. Vasiliauskas.
„Lamborghini Huracan Super Trofeo GT“ - pirmasis toks superautomobilis registruotas šių lenktynių istorijoje. Prognozuojama, kad pagrindinė kova lenktynėse vyks tarp GT Open klasės „Lamborghini“ bei „Porshe“ vairuojančių komandų.
Superautomobilio „Lamborghini Huracan Super Trofeo GT“ gabenimas iš Vokietijos į Lietuvą buvo nemenkas iššūkis. Bolido plotis nestandartinis – 2,16 m. Ieškota įvairių transportavimo sprendimų. Galiausiai teko įsigyti netgi specialią transportavimo priekabą.