Dar prieš keltą metų atrodė, kad britų automobilinė legenda „MG“ pasmerkta tapti tiesiog automobilinės istorijos dalimi – kai finansinių sunkumų turėjusią britų kompaniją perpirko kinai, daug kas paskubėjo „MG“ vardą nurašyti.
Tačiau pasirodo, kad kinai turi ambicingų planų. Kinų „Shanghai Automotive Industry Corp.“ koncerno vadovybė tikisi, kad „MG“ vardas padės jiems įsitvirtinti Europos rinkose. Štai automobilių pasaulyje nuskambėjo „MG Motor“ vicedirektoriaus dizainui Martin Ulharik pastebėjimai, kad „MG“ pakartos „Kia“ sėkmę Europoje.
„Mūsų kompanija Europoje išpopuliarės po penkių metų. „MG“ vadovaujasi ta pačia dizaino kultūra, tais pačiais prioritetais kaip „Kia“. Be to mes turime ir savo padalinį Didžiojoje Britanijoje, turime puikiai Europoje žinomus aukštesniojo rango vadovus. Tad „SAIC“ lieka su laiku išplėtoti pardavimų tinklą, organizuoti marketingą ir t.t.“ – sako Martin Ulharik.
Kad „MG“ netrukus parodys ryškesnių automobilių liudija dar vienas pareiškimas. Kaip teigia Didžiosios Britanijos Longbridge „MG“ padalinio vadovas David Lindley, kinų investuotojai jau suprato sportiško automobilio ženklo vertę rinkoje.
„Tiesa, mūsų anksčiau deklaruotas sportiškumas „SAIC“ nėra įdomus. Ir tai logiška, nes daugiau ar mažiau masiniai sportiški automobiliai dabar itin nišiniai. Tad mums tenka ieškoti naujojo sportiškumo koncepcijos. Ir tai mes galėsime pasiūlyti universalesniuose automobiliuose.“ – sakė David Lindley. Panašu, kad europiečių specialistais ginkluota kinų kompanija „SAIC“ ruošiasi pasiūlyti ir sportiškų SUV žanro atstovą.
Tiesa, dabar „MG“ padėtis Europoje neatrodo taip patraukliai – per 10 šių metų mėnesių „MG“ Didžiojoje Britanijoje pardavė mažiau nei tūkstantį automobilių. Beje, Didžioji Britanija kol kas yra vienintelė „MG“ rinka Europoje.