Šiandien Štutgarte oficialiai pristatomas naujasis „Mercedes-Benz M-Class“. Visureigis šiek tiek ūgtelėjo į ilgį ir plotį, tačiau tapo 19 mm žemesniu. Revoliucinių stilistinių inovacijų nėra, tiesiog naujos kartos „M-Class“ kėbulo linijos buvo brėžtos atsižvelgiant į kompanijos automobilių stilistinės evoliucijos tendencijas.
Pačioje pradžioje „M-Class“ bus siūlomas su dviem dyzeliniais motorais – 2,1 litro darbo tūrio 204 a.g. „ketveriuke“ ir 258 a.g. trijų litrų „šešiuke“. Vėliau variklių kompanijoje atsiras 3,5 litro darbo tūrio 306 a.g. šešių cilindrų benzininis motoras.
Pasak „Mercedes-Benz“ žmonių jau ruošiamos ir dar dvi modifikacijos. Tai būtų ultimatyvi „AMG“ padalinio modifikacija, kurios ratus suks 5,5 litro darbo tūrio V8 su dviem turbinomis ir hibridinė versija „ML 300 Hybrid“, kur 2,1 litro darbo tūrio dyzeliui talkins 20 a.g. elektros variklis.
Na o viso pasaulio automobilinei publikai „M-Class“ bus pristatytas rudenį, Frankfurto automobilių parodoje. Po šios parodos prasidės ir automobilio pardavimai.