• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vėl grįžtu į šturmano vietą! Ir ne bet kur. Metus laukiau kol galėsiu įsikurti Dariaus sukonstruotame bolide. Neįsivaizduojate, kaip prailgo tas laikas.
Seat Leon” transformacija, kaip Kauno gatvės: asfaltas, asfaltas ir pyst ... duobės. Biesas patyręs vilkas – kūrybos ir entuziazmo pagalba tas duobes sėkmingai įveikė.Pirmieji testai karjeruose ir džiugino, ir neramino. Didžiausias iššūkis buvo ir yra sureguliuoti dyzelinį variklį. Meistrų daug, bet galinčių apgyvendinti reikiamą arklių skaičių, dar neradom. Be to, tie arkliai turi ramiai atlikti savo darbą ir nebezdėti juodais dūmais.
Vakar turėjom rimtą išbandymą techninėje komisijoje. FIA delegatas Lionel Carre dar nebuvo pavargęs ir konstruktyviai diskutavo. Prisimenu pirmąjį susidūrimą su juo 2010 m. Abu Dabyje. Tai buvo mano antrosios rimtos lenktynės. Aš jam paduodu popierius, o jis permetęs akimis juos pastūma atgal: “negerai”. Klausiu, o kas negerai? Gal man nueiti nusibausti, sukalbėti poterius, dailyraščiu kažką parašyti? O jis atsako, kad čia ne konsultantas ir, kad reikia išmokti reglamentus skaityti. Aš dievagojausi, kad perskaitęs ir net atsispausdinęs turiu viską (ko reikia ir ko nereikia), kad čia mano tik anrosios lenktynės ir gal padėtų kokia nors užuomina. “Ne” – atsako marmurinė galva. Oi kaip aš tą minutę nekenčiau jo ir visų prancūzų. Paskui vienas iš jo asistentų paskvietė mane į šalį ir viską paaiškino. Šį kartą griežtasis Lionelis net pats padarė klaidų. Pirmiausia mus suglumino, paskui pats atsiprašė, kad susimaišė.

Vėl grįžtu į šturmano vietą! Ir ne bet kur. Metus laukiau kol galėsiu įsikurti Dariaus sukonstruotame bolide. Neįsivaizduojate, kaip prailgo tas laikas.
Seat Leon” transformacija, kaip Kauno gatvės: asfaltas, asfaltas ir pyst ... duobės. Biesas patyręs vilkas – kūrybos ir entuziazmo pagalba tas duobes sėkmingai įveikė.Pirmieji testai karjeruose ir džiugino, ir neramino. Didžiausias iššūkis buvo ir yra sureguliuoti dyzelinį variklį. Meistrų daug, bet galinčių apgyvendinti reikiamą arklių skaičių, dar neradom. Be to, tie arkliai turi ramiai atlikti savo darbą ir nebezdėti juodais dūmais.
Vakar turėjom rimtą išbandymą techninėje komisijoje. FIA delegatas Lionel Carre dar nebuvo pavargęs ir konstruktyviai diskutavo. Prisimenu pirmąjį susidūrimą su juo 2010 m. Abu Dabyje. Tai buvo mano antrosios rimtos lenktynės. Aš jam paduodu popierius, o jis permetęs akimis juos pastūma atgal: “negerai”. Klausiu, o kas negerai? Gal man nueiti nusibausti, sukalbėti poterius, dailyraščiu kažką parašyti? O jis atsako, kad čia ne konsultantas ir, kad reikia išmokti reglamentus skaityti. Aš dievagojausi, kad perskaitęs ir net atsispausdinęs turiu viską (ko reikia ir ko nereikia), kad čia mano tik anrosios lenktynės ir gal padėtų kokia nors užuomina. “Ne” – atsako marmurinė galva. Oi kaip aš tą minutę nekenčiau jo ir visų prancūzų. Paskui vienas iš jo asistentų paskvietė mane į šalį ir viską paaiškino. Šį kartą griežtasis Lionelis net pats padarė klaidų. Pirmiausia mus suglumino, paskui pats atsiprašė, kad susimaišė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Manto Dilio 002


Gavom išsvajotą FIA sportinį pasą T3 grupei. Su kuo tai valgoma? T3 grupėje dalyvauja automobiliai, kurių perdarymo galimybės yra labiau apribotos nei T1, kurioje važiuoja stipriausi ekipažai ir absoliučios įskaitos nugalėtojai. Reikia paminėti, kad T3 automobiliams yra apribotas maksimalus greitis trasose iki 150 km/h. Tai viena iš priežasčių, kodėl konstravome automobilį būtent su tokiu vaikliu. Išlošėme svorio, padidinome manevringumą. Ilgos tiesiosios, ralio trasos – ne mūsų stichija. Smėlis, nelygus landšaftas, vingiuota trasa – tai ko mes laukiam.
Italijoje tikrai nesigalynėsim bendroje įskaitoje. “Pasimatuosime” savo galimybes tarp sau lygių, t.y. iš T3 grupės. Nors neturime ir tikslo spausti iki ribos. Reikia dar susidraugauti su naujuoju bolidu.
Beje, pasirodo, kad “Seat Leon” pasirinkimas ir pirmoji žinutė gruodžio mėnesį patraukė ir gamintojo dėmesį. Vaidas parašė laišką, ieškodamas bendradarbiavimo taškų, o atsakymą gavome iš “Seat Motosport” su kvietimu apsilankyti pas juos ir pristatyti projektą. Mus priėmė pats vadovas – Jaime Puig, kuris pats ne kartą yra įveikęs Dakarą kaip šturmanas. Apie tą vizitą papasakosiu kada nors vėliau. O dabar laukiame starto.

Saulius Jurgelėnas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų