Mėnesį trukusi didžiausios Lietuvoje kosmetikos ir parfumerijos prekybos bendrovės "Sarma" grožio stipendijos akcija studentams patvirtino, kad aktyviausios jos dalyvės - moterys. Jos "Sarmos" parduotuvėse dažniausiai pirko dekoratyviąją kosmetiką ir kvapiuosius vandenis, o vyrai tesudarė septintadalį visų akcijos dalyvių. Juos labiausiai domino "Adidas" ir "Diavolo" produktai.
"Sarmos" pardavėjos teigia, kad studentai - gana pasyvūs pirkėjai. Jie lyg ir norėtų įsigyti patinkantį daiktą, tačiau, kai reikia pildyti anketą, bando išsisukti.
"Sarmos" akcija studentams "Užsuk, užpildyk ir laimėk "Sarma" grožio stipendiją metams" baigėsi antradienį. Joje dalyvavo daugiau nei 5 tūkst. studentų. Laimėtojas, kuriam atiteks 2 tūkst. litų grožio stipendija, bus išrinktas burtų keliu.
"Sarma" studentų klausė, kam jie rengiasi išleisti savo pirmąją stipendiją. Atsakę į anketos klausimus ir pirkę vieną iš nurodytų produktų, jie turėjo galimybę laimėti grožio stipendiją.
Sparčiai augantis tinklas įvairias akcijas organizuoja nuolat. Šiemet tinklo modernizavimui "Sarma" skyrė 3 mln. litų. Bendrovė iš viso atnaujino ir atidarė penkias parduotuves, iš jų naują Šiauliuose numato atidaryti spalio 3 dieną.
Iš viso Lietuvoje "Sarma" turi 44 parduotuves "Sarma" ir tinklui priklausančias 34 parduotuves "Saulės uola".
Pernai "Sarmai" priklausančių tinklų apyvarta siekė 57 mln. litų, šiemet planuojami 10-15 proc. didesni pardavimai - per 65 mln. litų.
ELTA