Per dvidešimt dvejus metus, japonai sukūrė dešimt modelio evoliucijų, kurios vienaip ar kitaip sugebėjo pakeisti sportiškų sedanų segmentą. Deja, tačiau dešimtoji modelio evoliucija greičiausiai bus paskutinė. Tačiau vargu ar šio modelio gerbėjai sugebės taip greitai nusigręžti nuo EVO kaip tai padarė pats gamintojas.
Kadangi automobilių kultūrą kuria ne gamintojai, tačiau entuziastai, pasižiūrėkime į labai gražų ir skoningai pagražintą Mitsubishi EVO X.
Įprastai, šie modeliai turi labai ilgą modifikacijų sąrašą, tačiau šis yra truputėlį kitoks. Modifikacijų nėra labai ilgas ir įspūdingas, tačiau apskritai - automobilis atrodo labai gražiai ir stilingai. Kartais mažiau yra geriau, ar ne?
Modifikacijų sąrašas telpa į vieną sakinį. Priekinis bamperio splitter'is, reguliuojamo aukščio amortizatoriai, pagal užsakymą pagaminta išmetimo sistema, dailesni ratlankiai, žemo profilio padangos ir pašalintas skiriamasis EVO X modelių ženklas - galinis spoileris.
Ir viskas? Deja, taip. Tačiau, jeigu į jūsų rankas patektų dešimtos evoliucijos Mitsubishi, ką su juo darytumėte? Ruoštumėte sportui? O galbūt paliktumėte standartinį? Pasidalinkite savo svajonėmis komentarų sekcijoje.
Nuotraukų autorius : Jonathan Davis