Pastaruoju metu jis išsakė nemažai kritikos įstatymų priėmėjams dėl „idiotiškų“ taisyklių ir nuolatos akcentuoja, jog jeigu Europos Sąjunga ir toliau laikysis nustatytos krypties, netolimoje ateityje automobilis taps prabangos prekė. O kai taip įvyks, paskutinį smūgį suduos Kinijos automobilių pramonė, kuri parklupdys senojo žemyno gamintojus.
Nors „Stellantis“ koncernas šiuo metu gamina keletą elektromobilių bei planuoja ženkliai praplėsti jų gamą, tačiau Carloso Tavareso manymu, priverstinė automobilių pramonės elektrifikacija kenkia ne tik automobilių gamintojams, bet ir pačiai Europos Sąjungai.
„Yra didžiulė rizika, jog asmeninis mobilumas taps prabanga, o tai nėra gerai. Jeigu dabar būčiau automobilio pirkėjas, iš pykčio netverčiau savo kailyje“, – kalbėdamas su Nyderlandų naujienų portalu „AD.nl“ sakė C.Tavaresas.
Koncernas "Stellantis" turi elektromobilių ir planuoja daugiau. Taigi negalima sakyti, kad jis ignoravo elektrifikaciją. Tikrai ne. Vis dėlto jo viršininkas Carlosas Tavaresas yra vienas griežčiausių priverstinio elektrifikavimo kritikų. Neseniai Europos Sąjungai susitarus nuo 2035 m. uždrausti pardavinėti benzininius ir dyzelinius automobilius, jis davė interviu olandų interneto svetainei AD. Ir jis nedėjo servetėlės priešais burną. Jis buvo dar aštresnis nei įprastai. Taip yra todėl, kad Tavaresas baiminasi, jog nauji automobiliai netrukus taps neprieinami paprastiems piliečiams. "Yra rizika, kad asmeninis mobilumas taps prabanga, o tai nėra gerai. Jei dabar būčiau automobilio pirkėjas, sukilčiau", - sakė jis.
Anot C.Tavareso, automobilių kainos auga dėl „idiotiškai griežtų taisyklių“: „Ši transformacija yra labai brangi, ir automobilio pirkėjas tai tikrai pajus"
Augančias automobilių kainas jis apibūdino kaip tiesioginę Europos Sąjungos reguliavimo spaudimo pasekmę: „Šias priemones pasiūlė politikai, kurie turėtų ginti savo rinkėjus. Vietoj to jie sugalvoja per daug taisyklių, kurios apsunkina gyvenimą sunkiai dirbantiems europiečiams. Aš, kaip rinkėjas, būčiau susirūpinęs ir paklausčiau savo atstovų, kiek, jų manymu, svarbi mano asmeninė judėjimo laisvė", – pabrėžė jis.
„Manau, kad dabartinė politika jau siejasi nebe su klimato tikslais, o daugiausia su politikų noru pakeisti mūsų gyvenimo būdą. Atrodo, kad ES nori išstumti paprastus vyrus ar moteris iš automobilio. Šios taisyklės riboja piliečių laisvę, galimybę važiuoti kur ir kada norime. Ir tai turi liautis, nes ši laisvė yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis“, – aiškina C.Tavaresas.
„Stellantis“ vadovas yra įsitikinęs, jog automobilių keliamą taršą būtų galima daug greičiau sumažinti subsidijuojant ekonomiškus automobilius, ypač hibridinius.
„Šiuo metu Europoje vidutinis automobilis yra maždaug dvylikos metų senumo, o vidutinis išmetamų teršalų kiekis viršija 200 gramų CO2 vienam kilometrui. Jei suteiksite pirkėjams galimybę persėsti į ekologiškesnį modelį, jie tai ir padarys. Tuomet pamatysite kaip vidutinė automobilių parko tarša greitai sumažės iki maždaug 100 gramų CO2 vienam kilometrui. Tai perpus mažiau!“
„Manau, kad Kinijos automobilių gamintojams turėtų būti taikomos tokios pat sąlygos patekti į mūsų rinką, kokios taikomos mums, kai norime prekiauti Kinijoje. Ši konkurencija jau dabar yra nesąžininga", – priduria C.Tavaresas.