Didžiausias pasaulyje kavinių tinklas "Starbucks" JAV pradėjo reklaminę kampaniją, skirtą interneto vartotojams. Apie tai antradienį rašo "Brand Republic".
Kampanijos, kuri skirta jauniesiems kavos mėgėjams, metu "Starbucks" šalyje pakabino kelis naujus gatvės reklaminius plakatus. Tas, kas pirmas juos nufotografuos ir nuotraukas patalpins į "Facebook" arba "Twitter", taps konkurso nugalėtoju. Kokį prizą gaus ir ar iš viso prizas bus, nepranešama.
Akcijos idėja nusižiūrėta nuo "Starbucks" tinklo gerbėjų, kurie jau seniai organizuoja greičiausiai nufotografuoto kalėdinio kavinės interjero nuotrauką. Kaip rašo "The New York Times", internete taip vyksta konkursas, kuriame reikia viename kadre užfiksuoti kuo daugiau "Starbucks" kavinių. Dienraštis taip pat rašo, kad konkursiniai plakatai pakabinti šešiuose didžiausiuose JAV miestuose.
"Starbucks" naują reklaminę akciją pradėjo po to, kai kompanija "McDonald's" išleido 100 milijonų dolerių reklamuodama savo kavinių tinklą "McCafe". Žurnalistai sužinojo, kad kai kuriuose "Starbucks" plakatuose bus išpuolių prieš konkurentus, tokių kaip: "Jei jūsų kava ne tobula, mes ją pagerinsim; jei vis dar netobula – jos negali būti Starbuckse". Kompanija tvirtina, kad jaunimas "Starbucks" vertina tik kaip tiesiog didelį kavinių tinklą. Kai konkurentas suaktyvino savo veiksmus, įmonė nusprendė akcentuoti savo kavos kokybę.
"McDonald's" jau šaipėsi savo reklamoje iš "Starbucks". 2008 metų pabaigoje Sietle, kur yra "Starbucks" būstinė, atsirado reklaminiai stendai su užrašu "Keturi baksai yra kvaila" ("four bucks is dumb") ir "McDonald's" logotipas. Šūkis "Four bucks is dumb" anglų kalboje rimuojasi su "Starbucks is dumb", o kai kurios kavos rūšys "Starbucks" kavinėse tikrai kainuoja keturis dolerius.