Didžiausias pasaulio kavinių tinklas „Starbucks“ pranešė keičiantis savo ženklą. Naujasis amerikiečių tinklo ženklas yra be žodžių „Starbucks“ ir „coffee“, paliktas, bet atnaujintas tik stilizuotas žalias ant balto fono sirenos atvaizdas.
„Starbucks“ ženklo keitimas susijęs su tuo, kad ateityje kompanija ketina pristatyti produktus nesusijusius su kava.
Tačiau kai kurie prekių ženklų specialistai sukritikavo tokį „Starbucks“ žingsnį.
„Manau, tai nesąmonė“, – pareiškė „Core Brand“ prekių ženklų konsultacijų kompanijos vadovas James Gregory.
Visgi „Starbucks“ be kavos jau ėmė pardavinėti savo ledus, o ateityje planuoja pradėti prekiauti alumi bei vynu.
„Starbucks“ pelnas per pirmuosius tris praėjusių metų ketvirčius buvo dvigubai didesnis nei 2009 metais.
Kompanija pirmą kartą keičia savo logotipą nuo pat 1992-ųjų, kuomet jos akcijomis imta prekiauti Niujorko akcijų biržoje.