Žengiamas dar vienas žingsnis link serijinės elektromobilių gamybos – didžiosios automobilių gamintojos ir energetikos kompanijos sutarė naudoti vienodą trikontaktį kištuką elektromobiliams įkrauti.
Pirmoji stambi kompanija, aktyviai paraginusi kurti standartizuotą elektromobilių įkrovimo kištuką, buvo „General Motors“.
Neilgai trukus į jos raginimą atsiliepė Vokietijos energetikos kompanija „RWE“, kuri ne tik pristatė naują standartą, bet ir suderino jį su pagrindinėmis elektromobilių rinkos kompanijomis.
Standartinis trijų kontaktų, 400 V kištukas leis skirtingose valstybėse įkrauti skirtingų gamintojų elektromobilius. Tiesa, kol kas nenurodoma, kada tiksliai automobilių gamintojai ir įkrovimo infrastruktūros diegėjai pradės naudotis universaliuoju kištuku. Visgi dėl jo jau sutarė tokios kompanijos kaip „Volkswagen“, BMW, „Ford“, „General Motors“, „Fiat“, „Toyota“ ir „Mitsubishi“.
Standartinį kištuką remia ir energetikai, tokie kaip „E.on“, „Vattenfall“, „EDF“, „Npower“, „Endesa“ ar „Enel“.
Universalusis kištukas, kurio parametrai paskaičiuoti taip, jog leistų pakrauti elektromobilio akumuliatorių per kelias minutes (žinoma, jei tą leidžia pats akumuliatorius), buvo oficialiai pristatytas Hanoveryje vykstančioje pramoninės elektronikos parodoje.