Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelis drago varžybose dalyvaujančių bolidų yra aprūpinti NOS - azoto suboksido sistema, kurio pagalba galima ženkliai padidinti variklio išgaunamą galią.
Norint iš variklio išspausti kuo daugiau, degimo kamerose reikia sukelti didesnį slėgį ar sudeginti didesnį kuro mišinį, tačiau norint tai padaryti, varikliui reikia daugiau deguonies. Būtent šioje vietoje į pagalbą ateina azoto suboksido sistema. Šios sistemos dėka, variklis gali sudeginti daugiau kuro negu įprastai.
Keletas automobilių entuziastų į šiuo metu ruošiamą drago bolidą nusprendė sumontuoti 5.7 litro, aštuonių cilindrų motorą, kuris kartu su NOS sistemos pagalba išvysto 3000-3200 arklio galių.
Įspūdinga? Vyrukai dar prieš įdedami variklį į naująjį bolidą, nufilmavo kaip veikia azoto suboksido sistema.
Daugelis drago varžybose dalyvaujančių bolidų yra aprūpinti NOS - azoto suboksido sistema, kurio pagalba galima ženkliai padidinti variklio išgaunamą galią.
Norint iš variklio išspausti kuo daugiau, degimo kamerose reikia sukelti didesnį slėgį ar sudeginti didesnį kuro mišinį, tačiau norint tai padaryti, varikliui reikia daugiau deguonies. Būtent šioje vietoje į pagalbą ateina azoto suboksido sistema. Šios sistemos dėka, variklis gali sudeginti daugiau kuro negu įprastai.
Keletas automobilių entuziastų į šiuo metu ruošiamą drago bolidą nusprendė sumontuoti 5.7 litro, aštuonių cilindrų motorą, kuris kartu su NOS sistemos pagalba išvysto 3000-3200 arklio galių.
Įspūdinga? Vyrukai dar prieš įdedami variklį į naująjį bolidą, nufilmavo kaip veikia azoto suboksido sistema.