„
Autoleitner“ - Olandijoje esantis naudotų automobilių prekybos salonas, kuriame galima surasti tik nepriekaištingo stovio egzempliorius. Šios kompanijos garaže surasite pirmos kartos „Audi RS4“ universalą, keletą „BMW M“ divizijos kūrinių, ne vieną superautomobilį, „Hummer H1“ ir štai šį „BMW M5“ sedaną.
„E39“ kartos modelis iki šiol yra vienas mylimiausių ir mėgstamiausių 5 serijos atstovų. Ne išimtis yra ir pati geidžiamiausia „E39“ modelio versija - „BMW M5“, kuri buvo komplektuojama su 5,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų atmosferiniu varikliu, sugebančiu išvystyti 400 arklio galių.
2000 metais nuo konvejerio nuriedėjusi mašina, per šešiolika eksploatacijos metų nuriedėjo tik 78 000 kilometrų arba po maždaug 4800 kilometrų kasmet. Daugelis tokį atstumą nuvažiuoja per pusmetį!
Jeigu jums šis automobilis nekelia jokių emocijų, tuomet rekomenduojame pasižiūrėti į žemiau esančius vaizdo klipus ir vėliau užmesti akį į „E39 M5“ nuotraukas.
„Sėdi ir važiuoji“, - frazė, kurią labai dažnai galima išvysti įvairiuose naudotų automobilių skelbimuose. Perskaitę ją, mes turėtume suprasti, jog parduodamas automobilis yra puikaus stovio ir priklausė žmogui, kuris atsakingai prižiūrėjo parduodamą mašiną.
Vis dėlto, didžioji dauguma skelbimų, kuriuose figūruoja ši frazė, neturi nieko bendro su idealaus stovio automobiliais. Jeigu norite pamatyti tikrai puikaus, nepriekaištingo stovio mašiną, tuomet jums reikės pažvelgti į štai šį „BMW M5“. Ne pirmos jaunystės „BMW M5“.
„Sėdi ir važiuoji“, - frazė, kurią labai dažnai galima išvysti įvairiuose naudotų automobilių skelbimuose. Perskaitę ją, mes turėtume suprasti, jog parduodamas automobilis yra puikaus stovio ir priklausė žmogui, kuris atsakingai prižiūrėjo parduodamą mašiną.
Vis dėlto, didžioji dauguma skelbimų, kuriuose figūruoja ši frazė, neturi nieko bendro su idealaus stovio automobiliais. Jeigu norite pamatyti tikrai puikaus, nepriekaištingo stovio mašiną, tuomet jums reikės pažvelgti į štai šį „BMW M5“. Ne pirmos jaunystės „BMW M5“.