Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Formulės 1“ čempionatas kartu su kitomis automobilių sporto šakomis nuo kitų metų pereis prie mažesnio darbinio tūrio variklių, kurie leis sumažinti komandų išlaidas.
Vietoj 2.4 litro agregatų, komandos nuo kitų metų sezono savo bolidus aprūpintas šešių cilindrų, 1.6 litro darbinio tūrio varikliais. Taip pat dar vienas skirtumas - senieji varikliai buvo atmosferiniai, nauji bus aprūpinti turbo kompresoriumi.
Nors daugelis čempionato fanų priešinasi naujovei, tačiau „Mercedes Benz“ komanda atrodo šią naujieną pasitinka išskėstomis rankomis, nes pirmoji paviešino vaizdo klipą, kuriame galėsime išgirsti riaumojantį naująjį variklį.
Ką jūs manote apie šį pasikeitimą?
„Formulės 1“ čempionatas kartu su kitomis automobilių sporto šakomis nuo kitų metų pereis prie mažesnio darbinio tūrio variklių, kurie leis sumažinti komandų išlaidas.
Vietoj 2.4 litro agregatų, komandos nuo kitų metų sezono savo bolidus aprūpintas šešių cilindrų, 1.6 litro darbinio tūrio varikliais. Taip pat dar vienas skirtumas - senieji varikliai buvo atmosferiniai, nauji bus aprūpinti turbo kompresoriumi.
Nors daugelis čempionato fanų priešinasi naujovei, tačiau „Mercedes Benz“ komanda atrodo šią naujieną pasitinka išskėstomis rankomis, nes pirmoji paviešino vaizdo klipą, kuriame galėsime išgirsti riaumojantį naująjį variklį.
Ką jūs manote apie šį pasikeitimą?