Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lexus“ savo pirmąjį super-automobilį kūrė daugiau kaip 10 metų. Perfekcionizmą propaguojantys inžinieriai įtikino „Lexus“ markės vadovus, jog jie galėtų pagaminti tik 500 išraiškingojo „LFA“ vienetų. Tačiau net ir „Lexus LFA“ projekto autoriai negalėjo pagalvoti, jog kada nors šis super-automobilis dalyvaus drifto varžybose.
Specialiai „D1GP“ čempionatui sukonstruotas bolidas su standartiniu „LFA“ turi pakankamai mažai. Priekyje sumontuotas motoras priklauso ne „Lexus“ ar „Toyota“ inžinieriams. Galinius bolido ratus suka „TRD NASCAR“ specialistų sukurtas V8 agregatas, tad tik galite įsivaizduoti kaip šis, didžiulį sukimo momentą turintis motoras priverčia lengvutėlį „LFA“ pasiekti 100 km/val. ar didesnį greitį.
Anksčiau buvo kalbama, jog naujasis motoras išvysto 1000 arklio galių, tačiau praėjus keliems mėnesiams nuo „LFA“ pasirodymo lenktynių trasose, pagaliau sužinojome ir tikslų „LFA“ motoro išvystomų arklio galių skaičių. Magiškas skaičius - 750.
„Lexus“ savo pirmąjį super-automobilį kūrė daugiau kaip 10 metų. Perfekcionizmą propaguojantys inžinieriai įtikino „Lexus“ markės vadovus, jog jie galėtų pagaminti tik 500 išraiškingojo „LFA“ vienetų. Tačiau net ir „Lexus LFA“ projekto autoriai negalėjo pagalvoti, jog kada nors šis super-automobilis dalyvaus drifto varžybose.
Specialiai „D1GP“ čempionatui sukonstruotas bolidas su standartiniu „LFA“ turi pakankamai mažai. Priekyje sumontuotas motoras priklauso ne „Lexus“ ar „Toyota“ inžinieriams. Galinius bolido ratus suka „TRD NASCAR“ specialistų sukurtas V8 agregatas, tad tik galite įsivaizduoti kaip šis, didžiulį sukimo momentą turintis motoras priverčia lengvutėlį „LFA“ pasiekti 100 km/val. ar didesnį greitį.
Anksčiau buvo kalbama, jog naujasis motoras išvysto 1000 arklio galių, tačiau praėjus keliems mėnesiams nuo „LFA“ pasirodymo lenktynių trasose, pagaliau sužinojome ir tikslų „LFA“ motoro išvystomų arklio galių skaičių. Magiškas skaičius - 750.