• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulio ralio čempionato dalyviai po truputėlį ruošiasi 2016 metų sezono startui. Komandų vadovai ir inžinieriai stengiasi atlikti visus namų darbus, jog prie starto linijos atsistojęs bolidas galėtų atlaikyti už vairo sėdinčio piloto spaudimą. 
2016 metų pasaulio ralio čempionatas bus įdomus ne tik dėl didesnės konkurencijos tarp gamyklinių komandų, bet ir dėl ilgesnio sezono. Daugelis komandų atstovų teigė, jog ilgesnis sezonas atsilieps ne tik ekipų biudžetams, bet ir personalui, lenktynininkams, kurie beveik visus metus praleidžia kelyje. Tačiau atrodo, jog ilgesnis sezonas kitoms komandoms ne motais.
Šiais metais po ilgos pertraukos pasaulio ralio čempionate išvysime gamyklinės „Toyota“ komandos bolidą, kuris ruošiasi 2017 metų sezono startui. Apie sugrįžimą į šį sportą kalba ir kiti automobilių gamintojai, kurie kadaise šturmavo Švedijos, D.Britanijos ar Japonijos kelius.
Tačiau kodėl „Toyota“ negali visas savo jėgas atiduoti šių metų sezonui? Nes „Toyota“ turi pagal naują reglamentą sukurtą bolidą, kuris įsigalios 2017 metais. Pagal naujus reikalavimus „WRC“ čempionato bolidai bus ne tik greitesni, bet ir atrodys agresyviau, ir skambės kaip tanko, antrojo pasaulinio karo naikintuvo ir 8 cilindrų variklio įsiutęs vaikas.
Kad ir kokius monstrus sugebėtų sukurti ralio bolidus kuriantys inžinieriai, tačiau daugelis ralio fanų iki šiol nepamiršta B ralio grupės, kurioje gimė patys beprotiškiausi, fantastiškiausi, fantaziją skatinantys automobiliai. „Audi Quattro“, „Ford RS200“, „Lancia Delta S4“, „Peugeot 205 T16“. Nors apie B ralio grupės sugrįžimą kalbėti neverta, tačiau talentingų dizainerių dėka galime pasižiūrėti kaip galėtų atrodyti modernūs B ralio grupės bolidai.

Alfa Romeo Giulia


„Alfa Romeo“ dominavo ne pasaulio ralio čempionate, bet žiedinių lenktynių trasose, tačiau jeigu būtų mūsų valia, mes labai norėtume pasaulio ralio čempionate išvysti „Alfa Romeo Giulia“, kuri visų automanų dėmesį prikaustė ne tik fantastiška išvaizda, bet ir techninėmis charakteristikomis.

Pasaulio ralio čempionato dalyviai po truputėlį ruošiasi 2016 metų sezono startui. Komandų vadovai ir inžinieriai stengiasi atlikti visus namų darbus, jog prie starto linijos atsistojęs bolidas galėtų atlaikyti už vairo sėdinčio piloto spaudimą. 
2016 metų pasaulio ralio čempionatas bus įdomus ne tik dėl didesnės konkurencijos tarp gamyklinių komandų, bet ir dėl ilgesnio sezono. Daugelis komandų atstovų teigė, jog ilgesnis sezonas atsilieps ne tik ekipų biudžetams, bet ir personalui, lenktynininkams, kurie beveik visus metus praleidžia kelyje. Tačiau atrodo, jog ilgesnis sezonas kitoms komandoms ne motais.
Šiais metais po ilgos pertraukos pasaulio ralio čempionate išvysime gamyklinės „Toyota“ komandos bolidą, kuris ruošiasi 2017 metų sezono startui. Apie sugrįžimą į šį sportą kalba ir kiti automobilių gamintojai, kurie kadaise šturmavo Švedijos, D.Britanijos ar Japonijos kelius.
Tačiau kodėl „Toyota“ negali visas savo jėgas atiduoti šių metų sezonui? Nes „Toyota“ turi pagal naują reglamentą sukurtą bolidą, kuris įsigalios 2017 metais. Pagal naujus reikalavimus „WRC“ čempionato bolidai bus ne tik greitesni, bet ir atrodys agresyviau, ir skambės kaip tanko, antrojo pasaulinio karo naikintuvo ir 8 cilindrų variklio įsiutęs vaikas.
Kad ir kokius monstrus sugebėtų sukurti ralio bolidus kuriantys inžinieriai, tačiau daugelis ralio fanų iki šiol nepamiršta B ralio grupės, kurioje gimė patys beprotiškiausi, fantastiškiausi, fantaziją skatinantys automobiliai. „Audi Quattro“, „Ford RS200“, „Lancia Delta S4“, „Peugeot 205 T16“. Nors apie B ralio grupės sugrįžimą kalbėti neverta, tačiau talentingų dizainerių dėka galime pasižiūrėti kaip galėtų atrodyti modernūs B ralio grupės bolidai.

Alfa Romeo Giulia


„Alfa Romeo“ dominavo ne pasaulio ralio čempionate, bet žiedinių lenktynių trasose, tačiau jeigu būtų mūsų valia, mes labai norėtume pasaulio ralio čempionate išvysti „Alfa Romeo Giulia“, kuri visų automanų dėmesį prikaustė ne tik fantastiška išvaizda, bet ir techninėmis charakteristikomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa-Romeo-Guilia-2


Audi TT Quattro


Legendinis „Audi Quattro“, kuris pasaulio ralio čempionatą pakeitė visiems laikams, tačiau atrodo, jog „Audi“ į pasaulio ralio čempionatą sugrįžti nesiruošia. Daugelis autosporto ekspertų „Audi“ sieja ne su „WRC“, bet su Formulės 1 čempionatu.

REKLAMA

Audi-TT


Fiat 500 Abarth


Ką čia veikia? Jeigu domitės pasaulio ralio čempionato istorija, turėtumėte žinoti apie „Fiat“ ir „Abarth“ pasiekimus. Prieš keletą dešimtmečių „Abarth“ specialistų patobulintas „Fiat 131“ iškovojo ne vieną pergalę. „Fiat 500 Abarth“ puikiai tiktų šiuolaikiniam „WRC“ formatui. Kompaktiškas, greitas ir žavus hečbekas besispjaudantis ugnimi. Mes tokį vaizdelį pamatyti norėtume, o jūs?

REKLAMA
REKLAMA

Fiat-500


Ford Mustang


„Ford“ automobilių sporte turi milžinišką patirtį, ypač pasaulio ralio čempionate ir kėbulinių automobilių lenktynėse.
B ralio grupėje „Ford“ dalyvavo su „RS200“, tačiau automobilį sukūrę britai nespėjo pademonstruoti tikrojo „RS200“ potencialo. O gaila...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford-Mustang-2


Lancia Delta Integrale


Automobilis apie kurio sugrįžimą kalbama ne vienerius metus. Nors moderni „Lancia Delta“ versija ne iš tolo neprimena gausybės gerbėjų liaupsinamą modelį, tačiau „Fiat-Chrysler“ koncernas turi dar kartą atsiversti istorijos vadovėlius ir pasižiūrėti kuris gamintojas laikomas sėkmingiausiu pasaulio ralio čempionato istorijoje.

REKLAMA

Lancia-Delta


S klasės Mercedes Benz


„Raudonoji kiaulė“ - taip kadaise buvo vadinamas lenktynėms paruoštas S klasės „Mercedes Benz“ sedanas, kuris dalyvavo keliose ištvermės varžybose. Pasaulio ralio čempionato duonos jis neragavo, tačiau šią situaciją būtų galima pakeisti su naujos kartos S klasės „Mercedes Benz“.

REKLAMA

Mercedes-S-Class-Saloon


Porsche 911


Automobilis - istorija. Kad ir kur pasižiūrėtumėte, sportiškas „Porsche 911“ ten bus palikęs savo pėdsaką. Ralis - ne išimtis. Iki šiol privačių komandų sukurti „Porsche 911“ automobiliai dalyvauja mėgėjiškose ralio varžybose, tačiau šiai markei tikrai reikėtų pagalvoti apie pasaulio ralio čempionatą.

Porsche-911


Renault - Alpine


„Alpine“ naują automobilį ruošiasi pristatyti kitą mėnesį, tad galbūt „Renault“ priklausantis gamintojas sugrįš į autosporto areną? Greičiausiai ne. „Alpine“ taps nišiniu sportiškų automobilių gamintoju, kuris į autosporto areną nežengs.

renault-alpine-concept

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų