Tačiau po pakankamai kuklia išvaizda slypės ne iš kelmo spirtas atletas. „Peugeot 308 GTI“ turės tokį patį benzininį variklį ir riboto praslydimo diferencialą kaip ir „Peugeot RCZ R“.
Priekinius automobilio ratus suks 1.6 litro, keturių cilindrų turbo-benzininis agregatas, kuris išvystys 270 arklio galių ir 330 Nm sukimo momentą. Šio motoro galia bus perduodama per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę, „Torsen“ firmo riboto praslydimo diferencialą į priekinius varančiuosius ratus.
Teoriškai, 270 arklio galių išvystantis variklis turėtų padėti sukelti „Volkswagen Golf GTI“ savininkų pavydą, tačiau vargu ar jis galės pasigirti tokiomis valdymo savybėmis kaip „Renault Megane RS“.
„Peugeot“, o tiksliau „Peugeot Sport“ padalinio darbuotojai neturi noro pradėti karą su „Renault“ ar „Honda“, kurios siekia sukurti patį greičiausią priekiniais ratais varomą hečbeką.
„Peugeot 308 GTI“ greičiausiai taps pačia realiausia alternatyva ne „Honda Civic Type“ ar „Renault Megane RS“, o „Volkswagen Golf GTI“. Vienam populiariausių Hot Hatch'ų, kuris yra pakankamai komfortiškas, pakankamai sportiškas ir pakankamai civilizuotas, jog galėtų įtikti ir Jūsų antrajai pusei ir Jūsų piktai uošvei.
Teoriškai, naujoji „308“ hečbeko versija kainuos maždaug 26 tūkst. eurų.
[nqspoll id="187"]