JAV kompiuterinių paslaugų bendrovė „Yahoo!“ anonsuoja naujos interaktyvios mobilios reklamos pradžią. Reklama naudos HTML5, CSS3 ir JavaScript. „Yahoo!“ tvirtinimu, tradiciniai statiniai baneriai telefono ekrano apačioje arba viršuje sulaukia mažai dėmesio – naujas formatas pažada išspręsti šią problemą telefonuose su sekančios kartos mobiliosiomis naršyklėmis palaikančiomis HTML5.
Pirma mobilia kompanijos reklama, naudojančia naują „Yahoo!" formatą, tapo animacinio filmo „Šrekas. Ilgai ir laimingai“ reklama sukurta bendradarbiaujant kartu su „Paramount“ ir „DreamWorks Animation“ kino studijomis. „Ateityje jūs pamatysite dar daugiau reklamos, sukurtos įvertinant tai kaip žmonės naudojasi savo mobiliais telefonais ir pačių telefonų ypatybėmis“ – pranešama mobiliajame „Yahoo!" bloge. „Pavyzdžiui, mes žinome, kad žmonėms patinka naršyti internete savo mobiliais telefonais, todėl reklama su video arba kokia kita vaizdine medžiaga, gali tapti labai sėkminga“.
Kaip atrodo naujo formato mobilioji reklama, galima pamatyti čia.