Portalas tv3.lt pasiteiravo Kelių policijos, kur ši pataria važiuoti ar ką daryti tiems, kurie norėtų išvengti spūsčių prie Kauno. Pareigūnai patarė „laikytis taisyklių“, o renkantis apvažiavimą – „žiūrėti į žemėlapį“.
Lietuvos automobilių kelių direkcija taip pat neturi jokių patarimų, kokius alternatyvius kelius rinktis važiuojant iš Vilniaus prie Baltijos jūros. Esą eismas magistrale nėra visiškai sustabdytas, tad ir nėra ką patarti.
Kaip ten bebūtų, tv3.lt portalo skaitytoja Arijana pasakojo, kad net ir ne per ilgąjį savaitgalį praėjusį penktadienį prie „Megos“ laukė 1,5 val.
„Tėvai iš Vilniaus išvažiavo 2 val. nei mes, tad paskambinome ir patarėme jiems nevažiuoti per Kauną. Jie pasirinko kelią per Jonavą, o jūra ir jie ir mes pasiekėme vienu metu“, – prisiminė pašnekovė.
Nenorint klaidžioti po nežinomus miestus ir miestelius apvažiuoti spūstį prie „Megos“, galima mėginti per Kauno miestą. Važiuojant nuo Vilniaus, už Kauno marių pravažiavus 90 km reikėtų sukti į dešinę ant viaduko į Ateities plentą, Taikos prospektu ir Tvirtovės alėja, Nuokalnės, Varnių, Linkuvos gatvėmis pasiekti Žemaičių plentą ir jo gale išsukti į autostradą.
Kiek ilgesnis kelias būtų ties Elektrėnais išsukti į dešinę link Žaslių, pravažiuoti Ruklą, Jonavą ir už Kėdainių ar iki jų sukti kairiau ir vadovaujantis rodyklėmis pasiekti išvažiavimą į autostradą už Vandžiogalos.
Jonavą galima pasiekti ir važiuojant iš Vilniaus magistrale link Panevėžio. Kita vertus, jeigu turite daug laiko ir norisi išbandyti naują maršrutą, Palangą galite pasiekti važiuodami maršrutu per Panevėžį, Šiaulius, Telšius, Plungę ir Kretingą.
Kita alternatyva – nuo Vilniaus važiuoti link Trakų, tuomet – iki Prienų, o per juos iki Kauno ir į magistralę išsukti jau už „Megos“. Arba galima pasimėgauti važiuojant vaizdingu keliu panemune – Kaune išsukti link Jurbarko, o po to – link Šilutės ir ties ja į Klaipėdą. Tiesa, šie maršrutai kur kas ilgesnis ir gali užimti daugiau laiko.
Žada baigti šiemet
Kaip informavo Lietuvos automobilių kelių direkcija, Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remontas pradėtas balandį.
Darbai šiame etape vyks nuo Kleboniškio tilto iki Sargėnų sankryžos. Ruožas bus platinamas iki 10 eismo juostų, papildomai dar įrengiant greitėjimo ir lėtėjimo juostas, taip pat įrengiama atraminė siena iki 11 metrų aukščio.
Eismo pakeitimai prasidės prieš A1 ir „Via Baltica” sankirtą. Atvykstantiems nuo Klaipėdos bus palikta viena eismo juosta. A5 kelyje bus paliktas nusileidimas link Klaipėdos, kadangi atvažiavus nuo Klaipėdos ir pasukus link Kauno yra įrengtas apsisukimas link Sargėnų.
Tokiu būdu bus išvengta didelių transporto srautų susikirtimų. Atkreipiame dėmesį, kad iš A1 nebebus galima sukti į dešinę, kirsti A5 kelią ir senuoju išvažiavimu pasukti link Klaipėdos. Šie du keliai bus atskirti, todėl A5 važiuojantys automobiliai lengviau įsilies į A1. Taip pat keisis ir visų apjungiamųjų šio ruožo kelių schemos rekonstrukcijos metu.
Darbų vietoje važiuojamoji dalis bus susiaurėjusi, tačiau ir toliau vyks dviem eismo juostom, greitis bus ribojamas iki 50 km/val.
Transporto mazgo ties „Mega“ remonto darbus, kurių vertė 17,5 mln. eurų, planuojama baigti iki šių metų pabaigos. Tai vienas iš projekto – Islandijos plento sutvarkymo (Sargėnų, Giraitės sankryžos, Kleboniškio ir naujo tilto per Nerį statyba, naujo viaduko per Jonavos g. statyba ir kt.) – dalis. Preliminari viso projekto vertė siekia apie 100 mln. eurų, numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 5 metai.