„Artega GT“ modelio įpėdiniu pavadinta „Artega Scalo“ iš pirmo žvilgsnio atrodo tik kaip šiek tiek patobulinta senojo modelio versija, tačiau iš sportiškų automobilių gamintojos atstovų lūpų sklido visiškai kita informacija.
„Scalo“ struktūra tapo 15% standesnė, kėbulo dalys buvo pagamintos iš anglies pluošto. Gale sumontuotas spoileris, priklausomai nuo greičio, nuolatos keičia aukštį ir pasvirimo kampą. Priekiniame buferyje taip pat buvo sumontuoti du mažyčiai spoileriai, kurie pasiekus tam tikrą greitį išlenda iš buferio.
Naujieji „Artega“ savininkai nepraleido progos atnaujinti automobilio interjerą. Elektros energija varomas automobilis buvo aprūpintas net 13 garsiakalbių garso sistema, milžinišku lietimui jautriu ekranu. Tradicinį prietaisų skydelį pakeitė didžiulis ekranas, kuriame rodoma pati svarbiausia informacija.
Pakalbėkime apie pačią svarbiausią dalį - automobilio jėgainę. „Artega Scalo“ turi du „Voltabox“ firmos inžinierių sukurtus elektros motorus. Tiek vienas, tiek kitas buvo sumontuoti šalia galinės ašies.
Pasak kompanijos atstovų, automobilyje esanti jėgainė išvysto net 402 arklio galias ir 779 Nm sukimo momentą. Milžinišką sukimo momentą turinčio automobilio jėgainė priverčia „Artega Scalo“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.6 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.
Su pilnai įkrautomis baterijomis, vokiškas automobilis gali nuvažiuoti 400 kilometrų atstumą. Savo namuose turinti 64 kW galingumo įkroviklį, automobilyje esančias baterijas galima įkrauti vos per vieną valandą.
Kiekvienas europietis šį elektromobilį galės įsigyti kitų metų pradžioje. Tačiau norint tai padaryti, reikėtų paskubėti, nes „Artega“ pagamins tik 12 šio modelio vienetų. Kiekvienas „Artega Scalo“ egzempliorius kainuos 170 tūkst. eurų.