„Pirmojo „NEZ 6H“ etapo Rygoje metu nemalonų siurprizą mums iškrėtė vienas pavarų dėžės guolis. Tai labai keistas gedimas, nes jei detalė būtų brokuota apie tai būtume sužinoję per pirmuosius dvidešimt ratų. Tačiau jis dėl nepaaiškinamų priežasčių pradėjo kaisti antrąją lenktynių valandą, kai alyvos davikliai perspėjo apie sparčiai link 200 laipsnių ribos artėjančią temperatūrą. Kurį laiką vylėmės, kad tai tiesiog daviklio problema, bet kai iš transmisijos pradėjo sklisti nebūdingas triukšmas buvom priverstos sustoti“, – pasakoja E. Globytė.
„SpeedSisters“ vardu prisistatantis merginų duetas prisipažįsta, kad subyrėjusio guolio istorija ekspedicijai į Suomiją privertė ruoštis dar atsakingiau, todėl komandos mechanikai sumontavo naują pavarų dėžę ir patikrino absoliučiai visus „VW Golf GTI TCR“ bolido mazgus.
„Po „Botniaring“ trasoje praleisto ketvirtadienio kol kas galim pasidžiaugti, kad iš esmės visi automobilio nustatymai puikiai tinka ir visą dėmesį galima sutelkti į vairuotojiškų greičio rezervų paiešką. Tvarkytis su šituo uždaviniu irgi sekasi visai neprastai – judam iš esmės tokiu pat tempu, kaip ir lyderiai. Greičiau lekia tik vietiniai žiedo meistrai, bet jų su TCR klasės automobiliais demonstruojamas tempas toks, koks nedarytų gėdos net lekiantiems su „Lamborghini“, – įspūdžiais dalijasi I. Senkutė-Gedgaudienė.
Charakterizuodamos trasą merginos akcentavo, kad bandant perprasti „Botniaring“ ypatumus su simuliatoriumi, buvo susidaręs įspūdis jog tai kažkas panašaus į 4014 metrų ilgio kartodromą. Tačiau realybėje čia yra keletas techniškai sudėtingų vietų, reikalaujančių elgtis šiek tiek kitaip, nei įprasta renkantis važiavimo trajektoriją.
Penktadienį „Baltic Touring Cars Championship“ ir „North European Zone“ ištvermės lenktynių dalyviai turės maždaug trejetą valandų treniruotėms. Šeštadienį ryte vyks kvalifikaciniai važiavimai, o svarbiausias startas šešių valandų ištvermės lenktynėms bus 13:30 valandą.