Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintojai pristato trasai skirtas mašinų versijas dėl daugelio priežasčių. „Lexus“ išleido „LFA Nurburgring Package“ siekdami pažymėti sėkmingą automobilio pasirodymą šioje trasoje.
Tuo tarpu „Mercedes-Benz“ viena po kitos kepa „AMG Black Series“ versijas, norėdami savo modelius padaryti dar agresyvesniais. „SRT“ su „Viper TA“ galiūnu pasistengė susigrąžinti greičiausio amerikietiško superautomobilio karūną iš „Chevrolet Corvette ZR1“. Taip pat daugiau papasakosime apie „Nissan“ ir „Weismann“ darbus prie trasoms draugiškų greituolių.
2010 metais „Lexus“ stipriai pasitempė ir su „LFA“ superautomobiliu parodė geriausią „Žaliojo pragaro“ įveikimo laiką savo klasėje. Japonai nusprendė paminėti šį pasiekimą ir išleisti specialią „Nurburgring Edition“ versiją. Vos 50 automobilių gavo šios versijos patobulinimus, kurie susidėjo iš patobulintų aerodinaminių elementų, pagamintų iš anglies pluošto. Nuostabus, 4,8 litro darbinio tūrio, atmosferinis, dešimties cilindrų variklis priaugo papildomus 11 arklio galių, o bendras kūmelių skaičius pasiekė 562. Taip pat nebuvo pamiršta važiuoklė, kurią gamintojas sužemino vienu centimetru, gerokai pastandino amortizatorius ir uždėjo lengvus ratlankius su kibiomis padangomis. Į superautomobilio kainą taip pat įeina sportinio vairavimo kursai ir metinis „Nurburgring“ trasos abonimentas.
Per paskutiniuosius keletą metų, pasaulį šiurpino agresyvūs „Mercedes-Benz“ automobiliai, dėvintys „Black Series“ ženkliuką. Gatvėmis ir trasomis važinėjantys naikintuvai yra kuriami slaptose „AMG“ dirbutuvėse, o naujausias specialistų darbas yra „SLS AMG Black Series“ versija, kuri atskleidžia tikrąjį superautomobilio potencialą. Labiau trasai ruoštas spartuolis po variklio dangčiu slepia puikiai skambantį, aštuonių cilindrų monstrą, kurio galia buvo pakelta iki 622 arklio galių. Tai leidžia „AMG“ flagmanui įsibegėti iki 100km/h per 3,6 sekundės ir pasiekti didesnį, nei 310km/h greitį. Elektromagnetiškai valdoma važiuoklė buvo perprogramuota dėl geresnių ratų įveikimo laikų, taip pat, kaip ir septynių bėgių greičių dėžė. Superautomobiliui pavyko atsikratyti ir svorio, nes aliumininės dalys pakeistos anglies pluošto analogais, bei panaikintos pramogų sistemos – juk automobilis skirtas trasai!
Nedidelis vokiečių automobilių gamintojas „Wiesmann“ visada gamino itin sportiškus modelius, tačiau minėdami 25 metų veiklos metines, jie sumanė sukurti dar sportiškesnę „GT MF4-S“ kupė „Clubsport“ versiją. Kiekvienas iš ribotos, 25 vienetų, automobilių serijos turės „BMW“ keturių litrų darbinio tūrio rėksnį iš „M3“, kuris išvystys 414 arklio galių. Tokia kaimenė ristūnų ratus pasieks per šešių bėgių mechaninę arba septynių bėgių automatinę dėžes. Toks derinys nedideliam automobiliui leis pasiekti beveik 300km/h greitį ir įsibegėti iki 100 km/h per 4,4 sekundės. Į kainą taip pat įskaičiuotas spartietiškas interjeras su saugos lankais bei agresyvesnis aerodinaminis paketas.
Kas pasakys, jog įprastas „Nissan GT-R“ trasoje nesijaučia kaip žuvis vandenyje? Tačiau japonai nusprendė išleisti ribotą, 150 vienetų, „Track Edition“ versiją, kuri superautomobilį leis trasoje vaikyti dar greičiau. Variklis liko nepaliestas, tačiau sudėtinga važiuoklė gavo naujus „Bilstein DampTronic“ amortizatorius, kurie buvo tobulinti „Nurburgring“ trasoje. Išorėje pirkėjų laukia kiek patobulintas aerodinaminis paketas, dar labiau prispaudžiantis automobilį prie žemės ir geriau užtikrinantis stabdžių aušinimą. Salone pašalintos niekam tikusios galinės sėdynės, o tuo tarpu priekinės pakeistos lengvesnėmis ir geresnį priklaikymą suteikiančiais sostais.
Tik pasirodžius naujajam „Vaiperiui“, kolegos iš „Motor Trend“ surengė dvikovą tarp „Gyvatės“ ir „Chevrolet Corvette ZR1“. Deja, tačiau „Korvetė“ apgynė greičiausio amerikietiško superautomobilio titulą. Ilgai laukti nereikėjo ir „SRT“ pristatė labiau trasai orientuotą „Viper TA“ versiją. Daugiausiai darbo gavo važiuoklės inžinieriai, kurie radikaliai perdarė važiuoklę, sumontuodami elektroniškai reguliuojamus „Bilstein Damptronic“ amortizatorius, naujas spyruokles, standesnius stabilizatorius. Išorė mažai skiriasi nuo įprasto egzemplioriaus, tik pridėta keletas aerodinaminių elementų, užtikrinančių didesnę prispaudžiamąją galią. Keista, tačiau amerikiečiams užteko standartiniame automobilyje esančio 8,4 litro darbinio tūrio monstro, kuris generuoja net 640 arklio galių.
Automobilių gamintojai pristato trasai skirtas mašinų versijas dėl daugelio priežasčių. „Lexus“ išleido „LFA Nurburgring Package“ siekdami pažymėti sėkmingą automobilio pasirodymą šioje trasoje.
Tuo tarpu „Mercedes-Benz“ viena po kitos kepa „AMG Black Series“ versijas, norėdami savo modelius padaryti dar agresyvesniais. „SRT“ su „Viper TA“ galiūnu pasistengė susigrąžinti greičiausio amerikietiško superautomobilio karūną iš „Chevrolet Corvette ZR1“. Taip pat daugiau papasakosime apie „Nissan“ ir „Weismann“ darbus prie trasoms draugiškų greituolių.
2010 metais „Lexus“ stipriai pasitempė ir su „LFA“ superautomobiliu parodė geriausią „Žaliojo pragaro“ įveikimo laiką savo klasėje. Japonai nusprendė paminėti šį pasiekimą ir išleisti specialią „Nurburgring Edition“ versiją. Vos 50 automobilių gavo šios versijos patobulinimus, kurie susidėjo iš patobulintų aerodinaminių elementų, pagamintų iš anglies pluošto. Nuostabus, 4,8 litro darbinio tūrio, atmosferinis, dešimties cilindrų variklis priaugo papildomus 11 arklio galių, o bendras kūmelių skaičius pasiekė 562. Taip pat nebuvo pamiršta važiuoklė, kurią gamintojas sužemino vienu centimetru, gerokai pastandino amortizatorius ir uždėjo lengvus ratlankius su kibiomis padangomis. Į superautomobilio kainą taip pat įeina sportinio vairavimo kursai ir metinis „Nurburgring“ trasos abonimentas.
Per paskutiniuosius keletą metų, pasaulį šiurpino agresyvūs „Mercedes-Benz“ automobiliai, dėvintys „Black Series“ ženkliuką. Gatvėmis ir trasomis važinėjantys naikintuvai yra kuriami slaptose „AMG“ dirbutuvėse, o naujausias specialistų darbas yra „SLS AMG Black Series“ versija, kuri atskleidžia tikrąjį superautomobilio potencialą. Labiau trasai ruoštas spartuolis po variklio dangčiu slepia puikiai skambantį, aštuonių cilindrų monstrą, kurio galia buvo pakelta iki 622 arklio galių. Tai leidžia „AMG“ flagmanui įsibegėti iki 100km/h per 3,6 sekundės ir pasiekti didesnį, nei 310km/h greitį. Elektromagnetiškai valdoma važiuoklė buvo perprogramuota dėl geresnių ratų įveikimo laikų, taip pat, kaip ir septynių bėgių greičių dėžė. Superautomobiliui pavyko atsikratyti ir svorio, nes aliumininės dalys pakeistos anglies pluošto analogais, bei panaikintos pramogų sistemos – juk automobilis skirtas trasai!
Nedidelis vokiečių automobilių gamintojas „Wiesmann“ visada gamino itin sportiškus modelius, tačiau minėdami 25 metų veiklos metines, jie sumanė sukurti dar sportiškesnę „GT MF4-S“ kupė „Clubsport“ versiją. Kiekvienas iš ribotos, 25 vienetų, automobilių serijos turės „BMW“ keturių litrų darbinio tūrio rėksnį iš „M3“, kuris išvystys 414 arklio galių. Tokia kaimenė ristūnų ratus pasieks per šešių bėgių mechaninę arba septynių bėgių automatinę dėžes. Toks derinys nedideliam automobiliui leis pasiekti beveik 300km/h greitį ir įsibegėti iki 100 km/h per 4,4 sekundės. Į kainą taip pat įskaičiuotas spartietiškas interjeras su saugos lankais bei agresyvesnis aerodinaminis paketas.
Kas pasakys, jog įprastas „Nissan GT-R“ trasoje nesijaučia kaip žuvis vandenyje? Tačiau japonai nusprendė išleisti ribotą, 150 vienetų, „Track Edition“ versiją, kuri superautomobilį leis trasoje vaikyti dar greičiau. Variklis liko nepaliestas, tačiau sudėtinga važiuoklė gavo naujus „Bilstein DampTronic“ amortizatorius, kurie buvo tobulinti „Nurburgring“ trasoje. Išorėje pirkėjų laukia kiek patobulintas aerodinaminis paketas, dar labiau prispaudžiantis automobilį prie žemės ir geriau užtikrinantis stabdžių aušinimą. Salone pašalintos niekam tikusios galinės sėdynės, o tuo tarpu priekinės pakeistos lengvesnėmis ir geresnį priklaikymą suteikiančiais sostais.
Tik pasirodžius naujajam „Vaiperiui“, kolegos iš „Motor Trend“ surengė dvikovą tarp „Gyvatės“ ir „Chevrolet Corvette ZR1“. Deja, tačiau „Korvetė“ apgynė greičiausio amerikietiško superautomobilio titulą. Ilgai laukti nereikėjo ir „SRT“ pristatė labiau trasai orientuotą „Viper TA“ versiją. Daugiausiai darbo gavo važiuoklės inžinieriai, kurie radikaliai perdarė važiuoklę, sumontuodami elektroniškai reguliuojamus „Bilstein Damptronic“ amortizatorius, naujas spyruokles, standesnius stabilizatorius. Išorė mažai skiriasi nuo įprasto egzemplioriaus, tik pridėta keletas aerodinaminių elementų, užtikrinančių didesnę prispaudžiamąją galią. Keista, tačiau amerikiečiams užteko standartiniame automobilyje esančio 8,4 litro darbinio tūrio monstro, kuris generuoja net 640 arklio galių.