Naujam čempionatui skirti bolidai turėjo vamzdinę konstrukciją, galėjo būti varomi priekiniais arba galiniais ratais, o variklių galia buvo apribota ties 310 arklio galių. „Peugeot Sport“ atsižvelgdami į šį reikalavimą, sukūrė tokį bolidą, kuris atitiko visas taisykles.
Nors automobilis atrodė kaip „Peugeot 406“ kupė, tačiau po akį traukiančiomis kėbulo detalėmis slypėjo vamzdelinės konstrukcijos bolidas su viduryje sumontuotu motoru. Tai buvo 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininis agregatas išvystantis 310 arklio galių.
Vos 950 kilogramų ( su vairuotoju ) svėręs bolidas labai konkurencingame čempionate sugebėjo net tris kartus laimėti Prancūzijos kėbulinių automobilių čempionatą. Pirmaisiais naujo formato čempionato gyvavimo metais nugalėjo Jean-Philippe Dayrautas su „BMW M3“, tačiau 2002, 2004 ir 2005 metais sau lygių neturėjo „Peugeot 406“ su Soheiliu Ayari už vairo.
Iš esmės, ši lenktynių serija priminė dabartinį DTM čempionatą. Tai buvo inžinierių svajonės su keturiais ratais, todėl nenuostabu, jog konstrukciniai sprendimai labiau priminė Formulės-1 bolidus, o ne tradicinius žiedinėms lenktynėms paruoštus automobilius. Tačiau sukurti tokius bolidus kainuoja ne vieną milijoną eurų, todėl nenuostabu, jog pasibaigus 2005 metų čempionato sezonui Prancūzijos kėbulinių automobilių čempionatas turėjo pakeisti formatą dar vieną kartą.