Audi R8 Coupé V10 plus „selection 24h“ iš viso sveria tik 1454 kg., o kėbulas – vos 200 kg. Šie tokios klasės automobiliui sunkiai įsivaizduojami masės parametrai pasiekti derinant pažangiausius lengvus metalo lydinius, polimerus ir anglies pluoštus, kiekvienam kėbulo ir Audi Space Frame rėmo elementui pritaikant medžiagas su geriausiu standumo/stiprumo bei lengvumo santykiu.
Įspūdingos techninės įrangos sąraše yra sportinis stabilumo paketas, kurio nebūtina atjungti išbandyti automobilį lenktynių trasoje, adaptyviniai reguliuojamo standumo amortizatoriai, Le Mano nakties tamsą skrodę Audi lazeriniai žibintai, Audi virtual cockpit elektroninis daugiafunkcinis rodmenų skydas.
Kėbulas nudažytas išskirtiniu pilkos, juodos ir raudonos spalvų deriniu. Priekinis aptakas, variklio gaubtas, veidrodėlių korpusai ir galinis aerodinaminis sparnas – matiniai. Likusios kėbulo dalys padengtos blizgia dažų ir lako danga. Priekinius sparnus ir galinę dalį puošia „R8 24h“ logotipai. Apatinę dekoratyvinę liniją vykusiai formuoja išskirtinio dizaino daugiastipininiai lengvo lydinio ratlankiai, metalo spalvos slenksčiai su apšvietimo lemputėmis ir žemutinė galinio bamperio dalis su įdomiai įkomponuotais sportiniais išmetimo vamzdžiais.
Visas salonas aptrauktas išskirtinių odos atspalvių deriniu ir gausiai dekoruotas „R8 24h“ emblemomis. Priekinę konsolę puošia matomiausoje vietoje pritvirtintas automobilio eilės numeris nuo 1 iki 24.
Kitas suasmeninimo priemones galima užsakyti iš R8 modeliams skirto papildomos įrangos katalogo.
2015 m. GT3 čempionato sezone Niurburgo žiede įvykusiose 24 val. lenktynėse pergalingai debiutavo naujausios kartos Audi R8 LMS, su kuria laimėtos ne vienos lenktynės. Kovų ir laiko patikrintas Audi R8 LMS šiemet taip pat verčia varžovus pasitempti. Nepaisant to Audi Sport lenktyninių automobilių kalvė išleidžia ribotos serijos R8 šeimynos narį - Audi R8 Coupé V10 plus „selection 24h“. Gamintojas tikina, kad tai bus eismui įprastais viešojo susisiekimo keliais pritaikyta ištvermės lenktynių automobilio Audi R8 LMS modifikacija, savo išvaizda maksimaliai atkartojanti Le Mano ir Niurburgo trasas pergalingai įveikusį bolidą, tačiau, kaip rodo indeksas „plus“, tuo pat metu maksimaliai sukomplektuota aukščiausio techninio lygio ir prabangumo funkcine bei komforto įranga. Papildomą išskirtinumą suteiks ribotas šios versijos modelių skaičius – jų bus pagaminta tik 24 egzemplioriai.
Šiuo išskirtiniu modeliu Audi bendrovė ir jos Audi Sport lenktyninių automobilių padalinys siekia paminėti savo sportinių pasiekimų kelią nuo Audi markės sugrįžimo į didįjį automobilių sportą (t.y., GT3 greičio ir ištvermės lenktynių formatą) su pirmosios kartos Audi R8 LMS 2009 metais iki šių dienų. O paminėti iš tiesų yra ką. Vien tik Le Mano ištvermės lenktynėse per pastaruosius 15 metų laimėta 13 pirmųjų bei iškovota daugelis prizinių vietų tokiose prestižinėse trasose, kaip Niurburgringo, Spa, Zolderio, Dubajaus ir kitose. Iš viso per šį laiką Audi GT3 automobiliai viso pasaulio trasose laimėjo per 300 prizinių vietų.
Audi R8 Coupé V10 plus „selection 24h“ pristatymas įvyks Audi prezentaciniame paviljone lenktynių Niuburgringe metu. Užsakymai šiam išskirtiniam automobiliui priimami nuo šių metų gegužės 10 d. Planuojama, kad Vokietijoje šis super automobilis kainuos 229000 eurų.
Už šią kainą pirkėjas gaus 1 iš 24 eismui įprastais viešojo susisiekimo keliais pritaikytų Audi R8 LMS modifikacijų Audi R8 Coupé V10 plus* su automobilio viduryje sumontuotu 5,2 l darbinio tūrio 449 kW (610 AG) pajėgumo V10 varikliu. Automobilis su šiuo varikliu 100 km/val greitį pasiekia per 3,2 sek. ir gali skrieti 330 km/val. maksimaliu greičiu.
Šiuo metu tai greičiausias ir galingiausias serijinės gamybos Audi automobilis, tinkamas važinėti įprastomis gatvėmis. Šią įspūdingą galią tarp abiejų varančiųjų tiltų paskirsto naujos konstrukcijos quattro visų ratų pavara. Įprasto eismo komfortą užtikrina, o kartu ir autodromo trasoje liūdėti neleidžia reguliuojama ratų pakaba, turinti puikius tiek sportinio, tiek komfortiško važinėjimo režimus.
2015 m. GT3 čempionato sezone Niurburgo žiede įvykusiose 24 val. lenktynėse pergalingai debiutavo naujausios kartos Audi R8 LMS, su kuria laimėtos ne vienos lenktynės. Kovų ir laiko patikrintas Audi R8 LMS šiemet taip pat verčia varžovus pasitempti. Nepaisant to Audi Sport lenktyninių automobilių kalvė išleidžia ribotos serijos R8 šeimynos narį - Audi R8 Coupé V10 plus „selection 24h“. Gamintojas tikina, kad tai bus eismui įprastais viešojo susisiekimo keliais pritaikyta ištvermės lenktynių automobilio Audi R8 LMS modifikacija, savo išvaizda maksimaliai atkartojanti Le Mano ir Niurburgo trasas pergalingai įveikusį bolidą, tačiau, kaip rodo indeksas „plus“, tuo pat metu maksimaliai sukomplektuota aukščiausio techninio lygio ir prabangumo funkcine bei komforto įranga. Papildomą išskirtinumą suteiks ribotas šios versijos modelių skaičius – jų bus pagaminta tik 24 egzemplioriai.
Šiuo išskirtiniu modeliu Audi bendrovė ir jos Audi Sport lenktyninių automobilių padalinys siekia paminėti savo sportinių pasiekimų kelią nuo Audi markės sugrįžimo į didįjį automobilių sportą (t.y., GT3 greičio ir ištvermės lenktynių formatą) su pirmosios kartos Audi R8 LMS 2009 metais iki šių dienų. O paminėti iš tiesų yra ką. Vien tik Le Mano ištvermės lenktynėse per pastaruosius 15 metų laimėta 13 pirmųjų bei iškovota daugelis prizinių vietų tokiose prestižinėse trasose, kaip Niurburgringo, Spa, Zolderio, Dubajaus ir kitose. Iš viso per šį laiką Audi GT3 automobiliai viso pasaulio trasose laimėjo per 300 prizinių vietų.
Audi R8 Coupé V10 plus „selection 24h“ pristatymas įvyks Audi prezentaciniame paviljone lenktynių Niuburgringe metu. Užsakymai šiam išskirtiniam automobiliui priimami nuo šių metų gegužės 10 d. Planuojama, kad Vokietijoje šis super automobilis kainuos 229000 eurų.
Už šią kainą pirkėjas gaus 1 iš 24 eismui įprastais viešojo susisiekimo keliais pritaikytų Audi R8 LMS modifikacijų Audi R8 Coupé V10 plus* su automobilio viduryje sumontuotu 5,2 l darbinio tūrio 449 kW (610 AG) pajėgumo V10 varikliu. Automobilis su šiuo varikliu 100 km/val greitį pasiekia per 3,2 sek. ir gali skrieti 330 km/val. maksimaliu greičiu.
Šiuo metu tai greičiausias ir galingiausias serijinės gamybos Audi automobilis, tinkamas važinėti įprastomis gatvėmis. Šią įspūdingą galią tarp abiejų varančiųjų tiltų paskirsto naujos konstrukcijos quattro visų ratų pavara. Įprasto eismo komfortą užtikrina, o kartu ir autodromo trasoje liūdėti neleidžia reguliuojama ratų pakaba, turinti puikius tiek sportinio, tiek komfortiško važinėjimo režimus.