Viešųjų ryšių specialistai pripažįsta, kad Klaipėdoje artėjančių savivaldos rinkimų kampanija yra gana nyki, dažniausiai naudojamos tradicinės priemonės, tačiau ekonominė krizė ir lėšų stygius privertė kai kuriuos politikus pasukti galvas ir save pateikti originaliau, nei per ankstesnius rinkimus.
Pavyzdžiui, liberalas Rolandas Bražinskas ėmė baruose platinti kartoninius padėkliukus, kurie dedami po alaus bokalu. Ant padėkliukų pavaizduotas kandidatas, kaip nusikaltėlis stovintis prie sienos su ūgio atžymomis ir laikantis lentelę su savo pavarde bei numeriu rinkiminiame sąraše. Pasak kandidato, „tai - provokacija, tegul rinkėjai nusišypso, pasijuokia, juk nebūtinai rinkiminė agitacija turi būti standartinė".
Konservatorius Mindaugas Genys internete išplatino sumontuotą filmuką, kuriame panaudoti vaizdai iš kultinio filmo „Matrica". Klipo pabaigoje pasirodo panašiai kaip pagrindinis filmo herojus apsirengęs ir juodus akinius užsidėjęs kandidatas. Jis nusiima juos ir užsideda paprastus, prašydamas padėti kovoje... Tačiau, pasak viešųjų ryšių specialistų, išskyrus pavienius atvejus, rinkiminės kampanijos uostamiestyje gana vangios. „Pinigų badas rinkimus pavertė spektakliu". VAKARŲ EKSPRESAS