Didelės investicijos
Į salono atnaujinimą, kuris apėmė ne tik statybos darbus, bet ir novatoriškus technologinius sprendimus, „Sostenos“ grupė investavo daugiau nei 1 mln. eurų, o Lietuva tapo pirmąja Baltijos šalimi, kurioje įkurtas tokio lygio „Volvo“ automobilių centras, t. y. salonas ir servisas viename. Įgyvendinant naujojo automobilių centro koncepciją, laikytasi aukščiausių tarptautinių „Volvo“ reikalavimų bei standartų ir remtasi moderniausia šio Švedijos automobilių gamintojo strategija.
„Jau beveik 25 metus esame švedų gamintojo „Volvo“ atstovai Lietuvoje, tad kaskart perimdami jų patirtį, dar labiau priartėjame prie kiekvienam verslui svarbiausio subjekto – kliento, – sako „Sostena“ prezidentas Donetas Karčiauskas. – Įrenginėdami naująjį centrą siekėme sukurti harmoningą aplinką, kurioje būtų gera, patogu ir jauku susitikti, o automobilio remontas netaptų dar vienu galvos skausmu.“
Arčiau klientų
„Volvo“ visuomet akcentuoja, koks svarbus klientas, todėl į naujo salono kūrimą pažiūrėjo iš esmės – jei jau atnaujinti, tai iš pagrindų. Labiau nei moderniai įrengtos patalpos, ko gero, klientus džiugins neseniai tarptautiniu lygiu pristatytos dvi naujos „Volvo“ aptarnavimo programos – VPS (angl. „Volvo“ Personal Service – „Volvo“ asmeninis aptarnavimas) ir VRE (angl. Volvo Retail Experience – „Volvo“ salono patirtis). O Lietuva yra pirmoji šalis iš Baltijos valstybių, kurioje imtasi įgyvendinti šias naujoves.
Asmeninis aptarnavimas
VPS programa užtikrinama, kad į servisą savo automobilį pristačiusiam klientui būtų suteiktos asmeninio patarnautojo paslaugos. Taip „Volvo“ dar kartą primena, kad pagrindinis jų tikslas – padaryti klientų gyvenimą paprastesnį. Už konkretaus automobilio priežiūrą bus atsakingas vienas meistras, kuris tiesiogiai rūpinsis paliktu automobiliu. Tokia naujovė leis sutaupyti daug brangaus laiko ir padidins skaidrumą bei pasitikėjimą tarp kliento ir serviso. Iš esmės su automobilio remontu tiesiogiai dirbs du mechanikai, todėl darbas ir aptarnavimo procesas taps gerokai efektyvesnis.
„Kurdami asmeninio aptarnavimo koncepciją siekėme automobiliams ir jų klientams suteikti deramą pagarbą. Norėjome tokios vietos, kurioje klientai jaustųsi jaukiai, galėtų patogiai įsitaisyti, atlikti visus būtinus darbus, naršyti internete ir mėgautis puodeliu gardžios kavos. Siekėme sukurti tokią aplinką, kurioje laukiantieji jaustųsi kaip namie“, – pasakoja „Volvo“ vykdomasis direktorius Algirdas Binkevičius.
Pasak „Volvo“ atstovų, žmonėms reikia paprastumo, todėl jie mėgsta kompanijas ar prekių ženklus, kurie juos supranta ir stengiasi palengvinti kasdienybę. O tai tiesiogiai susiję su „Volvo“ misija.
Galimybė stebėti
VRE koncepcija siūlo skandinaviškai jaukią „Volvo“ automobilių salono aplinką, kurioje pirkėjas didelėje, svetingoje ir atpalaiduojančioje erdvėje galės žvilgtelėti, kas vyksta šių namų „virtuvėje“. Suprojektavus atviras, vientisas ir permatomas erdves, klientas galės matyti viską, kas vyksta automobilių dirbtuvėse tuo metu, kai jo automobilis remontuojamas.
„Siekėme sumažinti atotrūkį tarp realios paslaugos ir komunikacijos su klientu, o tai nemenkas iššūkis, – sako A. Binkevičius. – Sukūrėme galimybę klientui vienu metu matyti ir salono, ir remonto dirbtuvių erdves, o tai tikrų tikriausias abipusio pasitikėjimo ženklas.“
Nežada sustoti
Skandinaviškai išgryninta, švari ir jauki atnaujinto „Volvo“ automobilių salono aplinka ir ypatinga požiūrio į klientą filosofija – tuo žada nustebinti naujasis automobilių centras Vilniuje. Beje, „Volvo“ atstovai išdavė, kad tokio lygio centrų Lietuvoje bus ir daugiau. Jau dabar planuojama atnaujinti Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Volvo“ buveines. O ir automobilių gamintojai nesėdi vietoje – jau kovo mėnesį Lietuvą pasieks naujasis padidinto pravažumo universalas „V90 Cross Country“, vasarą ruošiamasi pristatyti dar modernesnę naują „XC60“ versiją ir galiausiai ateinančių metų pabaigoje išvysime naujutėlaitį „XC40“.