„Tokį bendradarbiavimą, skirtą mūsų klientams, pradėjome pernai. Jeigu žmogui reikia ir „Sodros“, ir VMI konsultacijos, jis jos gali sulaukti iš karto, mat abiejų institucijų specialistai dirba vienoje vietoje.
Praėjusiais metais net 25 tūkst. gyventojų konsultavosi mokesčių klausimais atvykę į „Sodros“ skyrius, o „Sodros“ konsultantai sulaukė 17 tūkst. klientų VMI patalpose“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
„Puikiai suprantame gyventojų norą gauti visus atsakymus į klausimus vienoje vietoje, tad tokio pobūdžio mainai – organiškas sprendimas“, – sako VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė, pažymėdama, kad toks bendradarbiavimas pasiteisino.
VMI specialistai klientus konsultuoja „Sodros“ Vilniaus teritoriniame skyriuje Laisvės pr. 28, Kaune – A.Mickevičiaus g. 42, Klaipėdoje – Smiltelės g. 12A, Šiauliuose – Ežero g. 17, o nuo pirmadienio – kovo 25 d. ir Panevėžyje Vasario 16-osios g. 60.
Su „Sodros“ specialistais gyventojai gali pasikonsultuoti VMI patalpose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
„Sodra“ gyventojams, planuojantiems atvykti į „Sodros“ skyrių konsultuotis, taip pat pristatė galimybę registruotis iš anksto. Tuomet atvykus suplanuotu laiku į priimamąjį žmogui nereikia laukti eilėje.
Išankstinės registracijos galimybė sudaryta „Sodros“ priimamuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Jonavoje, Utenoje, Tauragėje, Plungėje, Mažeikiuose, o nuo balandžio 1-osios ir Visagine. Registruotis iš anksto galima tik į konsultaciją „Sodros“ klausimais.
„Raginame gyventojus kuo daugiau klausimų, susijusių su „Sodra“, išspręsti neišeinant iš namų – prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui, kur galima pateikti prašymus, dokumentus, tačiau jeigu žmogus nori atvykti į mūsų skyrių, padedame taupyti jo laiką“, – tikina E. Mikutis.