Finansiškai aktyvioje 15−49 m. žiūrovų grupėje atotrūkis apskritai įspūdingas. Čia TV3 intriguojantį eksperimentą rinkosi ne 34,4 proc., o artimiausiam konkurentui liko vos 9,6 proc.
Atviras „Tik nesakyk mamai” laidos ir pristatomųjų filmų akimirkas su dideliu susidomėjimu žiūrėjo ir televizijos internete TV3 Play žiūrovai. Čia projekto video įrašai žiūrėti daugiau nei 29 tūkst. kartų.
„Tik nesakyk mamai“ yra unikalus socialinis eksperimentas, į intriguojantį žaidimą įtraukęs 12 jaunuolių ir 12 tėvų. Jaunieji dalyviai apgyvendinti prabangiame dvare ir turi atlikti įvairias užduotis. Vieni jų daro viską, kad tik būtų pastebėti, bando išsiskirti, šokiruoti, ir savo elgesiu verčia didžiai stebėtis. Kiti santūresni. Tačiau visų jaunuolių elgesio skirtumai išryškėja ne tik vykdant užduotis. Ką jie veikia, kai niekas jų nemato ir galima atsipalaiduoti? Kaip jie jaučiasi sužinoję, kad visas naktines šėliones ir atviras išpažintis vis dėlto slapta stebėjo jų tėvai? Kaip išvydę vaikų elgesį reaguoja tėvai?
Šiame socialiniame eksperimente tikrai netrūksta aštrių emocijų, nuoširdžios nuostabos ir erdvės diskusijoms kokie turėtų būti tėvų su vaikais santykiai.
Visus jaunuolius iš arti stebi laidos vedėjas Mindaugas Rainys, o profesionaliomis įžvalgomis dalinasi ir gerai visiems pažįstamas psichologas Olegas Lapinas.
Kaip toliau klostysis jaunuolių gyvenimas dvare ir kaip tėvų reakcijos į tai, ką jie pamato ekrane, atskleis jautriausias vaikų su tėvais santykių problemas bei jų pasaulėžiūrų skirtumus? Visa tai jau kitą pirmadienį 20.00 val. per TV3.