Nors socialiniai tinklai yra kasdienė mūsų gyvenimo dalis, jie tik nežymiai įtakoja apsisprendimus perkant automobilį.
Tik 3 proc. iš 4005 praėjusią vasarą Jungtinėse Valstijose apklaustų naujų bei naudotų automobilių pirkėjų atsakė, kad jiems apsispręsti padėjo socialiniai tinklai.
Tiesa, tokia reklama nėra visiškai bevertė. „Chrysler„ autorizuoto atstovo JAV Konektikuto valstijoje direktorius skaitmeniniam marketingui pastebėjo, sako, kad indėlis į socialinius tinklus atsiperka. Praėjus metams po to, kai atstovas pradėjo daugiau informacijos skelbti „Facebook“ ir kituose tinkluose, apytiksliai 5 automobiliai per mėnesį buvo parduodami šiuo būdu. Tačiau bet kuriuo atveju tai sudaro tik 3 metinių pardavimų procentus.
Gali būti, kad didesnį efektą informacija socialiniuose tinkluose duoda netiesiogiai, nes aktyviai ten skelbiančių pardavėjų informacija aukščiau pakyla „Google„ reitinguose. Na o per „Google“ į atstovų puslapius patenka iki dviejų trečdalių pirkėjų.