• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiosios Britanijos mokytojai mano, jog socialiniai interneto tinklalapiai, tokie kaip „Facebook“ ir „Twitter“, daro neigiamą įtaką moksleivių pažymiams ir gebėjimui susikaupti. Tyrimas atskleidė, kad vaikai, daug laiko praleidžiantys būdami prisijungę prie interneto, sunkiau susikoncentruoja, yra nuolatos išsiblaškę ir sunkiai išlaiko dėmesį į vieną dalyką.

REKLAMA
REKLAMA

Pedagogai taip pat kaltina socialinius tinklus dėl prastos mokinių namų darbų kokybės, kadangi dauguma moksleivių mieliau praleidžia vakarus pramogaudami prie kompiuterio, nei mokydamiesi.

REKLAMA

Be to, paaiškėjo, jog vis daugiau vaikų rašydami vietoje angliškos gramatikos ima vartoti „kompiuterinę kalbą“, kupiną trumpinių ir simbolių, pvz.: lol, msg, 2mor, bk ir panašiai.

Sunerimti verčiantys tyrimo duomenys gauti apklausus 500 šalies mokytojų.

7 iš 10 britų pedagogų patvirtino, jog šalie vaikai tampa vis labiau priklausomi nuo tokių tinklalapių, kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Myspace“.

Nustatyta, kad nepaisant to, jog kai kurios Jungtinės Karalystės mokyklos draudžia mokiniams atsinešti mobiliuosius telefonus, daugelis vaikų vis vien jais slapta naudojasi pamokų metu, kad galėtų nuolat būti „online“, t.y. – prisijungę prie tinklo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų