Daugiau kaip pusė Didžiosios Britanijos smulkiojo verslo įmonių abejoja socialinių tinklų nauda. Tai parodė organizacijos „Forum of Private Business (FPB)“ atlikta verslininkų apklausa.
52 procentai respondentų teigė, kad tokie socialiniai tinklai kaip „Facebook“, „Twitter“ „LinkedIn“ jų darbe yra „nenaudingi“ arba „beverčiai“. „Aišku tai, kad kol daugelis iš mūsų narių bando pritaikyti socialinius tinklus savo versle, nemaža dalis jau yra nusivylusi jų nauda“, – sakė FPB atstovas spaudai Philas McCabe'as.
Apklausa taip pat atskleidė, kad penktadalis smulkių verslininkų neturi internetinės svetainės ar tinklaraščio. Dar 18 proc. respondentų teigė, kad klientų ieško tik tradiciniais būdais: susitikdami akis į akį, telefonu arba elektroniniais laiškais.
Ketvirtadalis verslininkų, dalyvavusių apklausoje, pripažino, kad interneto skvarba ir greitis jų biuruose ar namuose nėra tinkamas darbui. Šeši iš šimto apklaustųjų tą patį sakė ir apie savo turimus telekomunikacijos prietaisus, 12 proc. – apie naudojamą programinę įrangą.