Susisiekimo ministerijos valdoma bendrovė „Smiltynės perkėla“ 2012 m. planuoja atidaryti greitaeigio kelto maršrutą Klaipėda-Nida-Klaipėda. Šiais metais Šiaurės rage turėtų prasidėti ir naujojo keleivių terminalo statyba.
Tai šiandien buvo pranešta Klaipėdoje vykusioje spaudos konferencijoje, pristatant bendrovės veiklos rezultatus.
„Praėję metai „Smiltynės perkėlai“ buvo sėkmingi. Naujasis jos vadovas pradėjo optimizuoti bendrovės veiklą. Įmonė pasirengė aiškią strategiją – bus diegiamos naujos paslaugos, gerinama jų kokybę“, – sakė bendrovės „Smiltynės perkėla“ Stebėtojų tarybos pirmininkas, susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas.
Rekordinį pelną 2010 m. gavusi įmonė pernai uždirbo 1,6 mln. litų. Į valstybės biudžetą bus sumokėta 1,1 mln. litų dividendų. Bendrovės pajamos pernai augo nuo 13,7 iki 14,4 mln. litų. Jas padėjo padidinti sėkmingai pasibaigęs seno kelto „Žalgiris“ pardavimas.
„Šiemet mes didesnį dėmesį skirsime klientų aptarnavimo kultūros gerinimui ir toliau sieksime maksimaliai sutrumpinti perkėlimo laiką. Norime, kad mūsų teikiamos paslaugos būtų šiuolaikiškos ir patogios“, – sakė AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Darius Butvydas.
Praėjusiais metais buvo tik kelios dienos, kai automobiliai eilėse prie kelto laukė daugiau kaip pusvalandį.
Šiemet naujojoje perkėloje bus įrengtos informacinės švieslentės, informuojančios apie keltų eismą, laukimo laiką. Bendrovė jau pradėjo naujojo keleivių aptarnavimo terminalo Šiaurės rage projektavimo darbus. 2011 m. pabaigoje planuojama pradėti statybos darbus. Tam bus naudojamos lėšos, gautos pardavus senąjį keleivių aptarnavimui skirtą pastatą senojoje perkėloje. Naujajame terminale rengiamasi automatizuoti bilietų pardavimą – keleiviai juos galės įsigyti savarankiškai. Tai vasaros sezono metu turėtų akivaizdžiai sumažinti keleivių eiles.
Planuojama, kad 2012 metų pavasarį iš miesto centro pradės plaukioti naujas greitaeigis keltas į Nidą. Kelte planuojama apie 150 vietų keleiviams ir apie 70 vietų dviračiams, kelionės trukmė apie 2 val. Pagal planuojamą tvarkaraštį numatyti trys reisai per dieną, maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida ir atgal. Tai būtų kol kas vienintelis greitas ir reguliarus susisiekimo būdas mariomis, kuris galėtų padidinti lankytojų be automobilio, dviratininkų srautus i unikalų UNESCO saugomą gamtos kampelį, taip skatinant ekologinį truizmą Kuršių nerijoje.
„Naujasis maršrutas turėtų būti populiarus tarp dviratininkų, užsienio turistų, atvykusių į Klaipėdą kruiziniais keltais, kitų, pailsėti į Nidą vykstančių žmonių ir dar viena susisekimo priemonė vietiniams Neringos bei Klaipėdos gyventojams,“ – teigė bendrovės vadovas.