• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiulio susidomėjimo Japonijoje sulaukęs žaliasis „KitKat” mačia (angl. matcha) su žaliąja arbata po penkiolikos metų atkeliauja į Europos rinką, o kartu – ir į Lietuvą. Po rožinio šokolado sėkmės, rinka ir toliau žengia inovacijų keliu – gamintojai pristato išskirtines šokolado naujoves, kurios iš esmės keičia nusistovėjusias šokolado rinkos taisykles. 

6

Didžiulio susidomėjimo Japonijoje sulaukęs žaliasis „KitKat” mačia (angl. matcha) su žaliąja arbata po penkiolikos metų atkeliauja į Europos rinką, o kartu – ir į Lietuvą. Po rožinio šokolado sėkmės, rinka ir toliau žengia inovacijų keliu – gamintojai pristato išskirtines šokolado naujoves, kurios iš esmės keičia nusistovėjusias šokolado rinkos taisykles. 

REKLAMA

Šokolado gamyboje naudojami iš Japonijos ir Kinijos importuoti žaliosios arbatos milteliai, kurie suteikia natūraliai žalią batonėlio spalvą. Mačios bei kakavos sviesto ir baltojo šokolado pagrindu kurtas batonėlis bus gaminamas gamykloje Hamburge. Iš pradžių žaliasis šokoladinis batonėlis bus pristatytas aštuoniose Europos šalyse, tarp kurių patenka ir Lietuva. Kartu su kitomis Baltijos šalimis šis šokoladas pasieks ir tokias valstybes kaip Vokietija, JAV, Italija ir Šveicarija.

„Nors į lietuvius dažnai žiūrime kaip į tradicinių skonių mėgėjus, pastebime, kad lietuvių skonis keičiasi – jie tampa vis imlesni naujovėms. Tai įrodo ir pernai rinkoje pristatyta didžiulė šokolado naujovė – rožinis šokoladas, kurį lietuviai labai greit pamilo. Dėl to Lietuva patenka tarp pirmųjų šalių, kurioms pristatysime mačia šokoladinio batonėlio naujovę. Prognozuojame jam ne mažesnę sėkmę, negu sulaukėme su naujuoju batonėliu,“ – teigia „Nestle Baltics“ personalo ir korporatyvinių reikalų vadovė Ariana Rastauskaitė

REKLAMA
REKLAMA

Žalioji arbata mačia – tai iki miltelių susmulkinta žalioji arbata, kuri yra giliai įsišaknijusi Japonų kultūroje dėl arbatos gėrimo ritualų. Tačiau pastaruoju metu mačios arbata atsiranda populiariausių maisto tendencijų sąrašuose Europoje. Žali desertai, kokteiliai ar „latte“ gėrimai – „Instagram“ tiesiog lūžta nuo nuotraukų su žalios spalvos delikatesais, o maisto tinklaraštininkai apžvelgia vis naujus mačia produktus, atsirandančius rinkoje.

REKLAMA

Šokolado tendencijos – nauji skoniai

„Euromonitor International“ duomenimis, Japonijos 5 mlrd. JAV dolerių vertės šokoladinių saldumynų rinka yra didžiausia Azijoje, tad šioje šalyje anksčiau minėtos įmonės gaminiai yra be galo populiarūs. Pasaulyje jų pardavimai praėjusiais metais sudarė daugiau kaip 1 mlrd. JAV dolerių iš bendrų 8 mlrd. JAV dolerių konditerijos gaminių pardavimų. 

„Šokolado paklausa auga visame pasaulyje, kaip ir klientų poreikis įdomesniems skoniams. Jeigu ankstesniais metais svarbiausias reikalavimas šokoladui buvo kakavos kiekis, kuris svyravo nuo 70 iki 100 procentų, tai šiemet stebime, kad visiškai nauji skoniai, taip pat pieniški bei balti šokoladai su įvairiais ingredientais, vėl skinasi kelią į didžiąją rinką“, – teigia A. Rastauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Šiemet populiarėja ne tik tokie ingredientai kaip riešutai, sėklos ar džiovinti vaisiai, bet ir karamelė, riešutų kremas ar uogų įdarai.

Sėkmė Japonijoje

„Nestlé“ Japonijoje per pastaruosius du dešimtmečius išvystė šokoladinių batonėlių asortimentą iki 350 skirtingų skonių. Kasmet Japonijos rinka pasipildo vidutiniškai 20-30 naujų batonėlių rūšių, o vien tik mačios  šokoladinių batonėlių šiuo metu Japonijoje yra dešimt rūšių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų