Vyro teigimu, po šio incidento ne tik nebuvo atsiprašyta klientų, bet ir visi susimokėjo savo sąskaitas, nors noras valgyti - dingo ne vienam.
Išsinešė į virtuvę
Vilnietis TV3 žurnalistams pasaskojo, kad incidentas įvyko vakar, prekybos centre „Panorama“ esančioje picerijoje, kuomet jis vakarieniavo su žmona.
„Bevalgant, tiesiog užmečiau akį, kad žmonės į kažką žiūri. Ir staiga pats pamačiau, kad pelė sukinėjasi. Atsisukau į padavėjų pusę, ten nieko nebuvo, o žmones vis dar ateidinėjo į restoraną ir puolė filmuoti. Tai aš tą patį padariau", – pasakojo jis.
Vyro teigimu, tik po kurio laiko atėjo iš virtuvės darbuotoja, paėmė pelę ir išsinešė atgal į virtuvę.
„Būtent todėl supratau, kad pelė iš ten ir atbėgo, iš kur gi dar. Nes jeigu ji būtų atbėgusi iš prekybos centro, tai būčiau tikrai ją matęs.
Visgi, reakcijų kitų žmonių buvo mažai, juokėsi dauguma. Nors aš iškart pagalvojau, jeigu ji vaikšto šalia lankytojų, tai ir per maistą. O juk graužikai platina ligas, bakterijas", – neslėpė vyras.
Jo teigimu, pelę matę klientai ne tik nesulaukė jokios picerijos darbuotojų reakcijos ir atsiprašymo, bet ir visi susimokėjo už maistą lyg niekur nieko.
„Dėl to ir juokavau pasidalindamas vaizdo įrašu, kad gal jas ten augina, o viena ištrūko pasižmonėti", – bandė šmaikštauti vyras.
Tikina, kad pirmas kartas
PLC „Panorama“ Rinkodaros vadovė Vilma Banienė pateikė komentarą dėl įvykusio incidento „Čili“ picerijoje.
„Apgailestaujame dėl įvykusios situacijos, kuri galimai sukėlė nemalonią patirtį mūsų prekybos ir laisvalaikio centro lankytojams.
Tai neįprastas nutikimas. Prekybos ir laisvalaikio centre atliekamos reguliarios patikros. Atestuoti ir kvalifikuoti kenkėjų naikinimo partneriai reguliariai atlieka patikras ir patalpų dezinfekciją pagal visas nustatytas higienos normas ir reikalavimus“, – nurodoma atsiųstame laikše.
V. Banienė tikino, kad iškart apie įvykį pranešta tarnyboms.
„Užfiksavę šį įvykį iškart pranešėme kenkėjų kontrolės ekspertams, kurie operatyviai ėmėsi papildomų priemonių, buvo atlikta pakartotinė patalpų dezinfekcija. Sustiprintos priemonės užtikrins greitą ir efektyvų problemos sprendimą bei kenkėjų prevenciją.
Tikime, kad šios papildomos priemonės ir reguliari kontrolė užtikrins, kad tokių atvejų nepasikartotų ateityje“, – nurodė Rinkodaros vadovė.