• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Internete penktadienį žaibiškai išplito populiarios „Čili“ picerijos lankytojo užfiksuotas vaizdo įrašas. Vilnietis Žygimantas Abromavičius nufilmavo, kaip restorane laskto lyg apsvaigusi pelė, o ją ramiai po kurio laiko išneša padavėja. 

Internete penktadienį žaibiškai išplito populiarios „Čili“ picerijos lankytojo užfiksuotas vaizdo įrašas. Vilnietis Žygimantas Abromavičius nufilmavo, kaip restorane laskto lyg apsvaigusi pelė, o ją ramiai po kurio laiko išneša padavėja. 

REKLAMA

Vyro teigimu, po šio incidento ne tik nebuvo atsiprašyta klientų, bet ir visi susimokėjo savo sąskaitas, nors noras valgyti - dingo ne vienam.

Išsinešė į virtuvę

Vilnietis TV3 žurnalistams pasaskojo, kad incidentas įvyko vakar, prekybos centre „Panorama“ esančioje picerijoje, kuomet jis vakarieniavo su žmona. 

„Bevalgant, tiesiog užmečiau akį, kad žmonės į kažką žiūri. Ir staiga pats pamačiau, kad pelė sukinėjasi. Atsisukau į padavėjų pusę, ten nieko nebuvo, o žmones vis dar ateidinėjo į restoraną ir puolė filmuoti. Tai aš tą patį padariau", – pasakojo jis.

REKLAMA
REKLAMA

Vyro teigimu, tik po kurio laiko atėjo iš virtuvės darbuotoja, paėmė pelę ir išsinešė atgal į virtuvę. 

„Būtent todėl supratau, kad pelė iš ten ir atbėgo, iš kur gi dar. Nes jeigu ji būtų atbėgusi iš prekybos centro, tai būčiau tikrai ją matęs.

REKLAMA

Visgi, reakcijų kitų žmonių buvo mažai, juokėsi dauguma. Nors aš iškart pagalvojau, jeigu ji vaikšto šalia lankytojų, tai ir per maistą. O juk graužikai platina ligas, bakterijas", – neslėpė vyras.

Jo teigimu, pelę matę klientai ne tik nesulaukė jokios picerijos darbuotojų reakcijos ir atsiprašymo, bet ir visi susimokėjo už maistą lyg niekur nieko.

„Dėl to ir juokavau pasidalindamas vaizdo įrašu, kad gal jas ten augina, o viena ištrūko pasižmonėti", – bandė šmaikštauti vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Tikina, kad pirmas kartas

PLC „Panorama“ Rinkodaros vadovė Vilma Banienė pateikė komentarą dėl įvykusio incidento „Čili“ picerijoje.

„Apgailestaujame dėl įvykusios situacijos, kuri galimai sukėlė nemalonią patirtį mūsų prekybos ir laisvalaikio centro lankytojams.

Tai neįprastas nutikimas. Prekybos ir laisvalaikio centre atliekamos reguliarios patikros. Atestuoti ir kvalifikuoti kenkėjų naikinimo partneriai reguliariai atlieka patikras ir patalpų dezinfekciją pagal visas nustatytas higienos normas ir reikalavimus“, – nurodoma atsiųstame laikše.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

V. Banienė tikino, kad iškart apie įvykį pranešta tarnyboms.

„Užfiksavę šį įvykį iškart pranešėme kenkėjų kontrolės ekspertams, kurie operatyviai ėmėsi papildomų priemonių, buvo atlikta pakartotinė patalpų dezinfekcija. Sustiprintos priemonės užtikrins greitą ir efektyvų problemos sprendimą bei kenkėjų prevenciją.

Tikime, kad šios papildomos priemonės ir reguliari kontrolė užtikrins, kad tokių atvejų nepasikartotų ateityje“, – nurodė Rinkodaros vadovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų