Jei šį rytą kam nors „Skype" vėl neveiks, reikės parsisiųsti ir įsidiegti „užlopytą“ naujausią šios programos versiją.
Po ketvirtadienį kelias valandas trukusio techninio gedimo, dėl kurio interneto vartotojai visame pasaulyje negalėjo naudotis „Skype", bendrovė pateikė automatinį programos sutrikimo ištaisymą. Tiems, kuriems nepadėjo vakar „Skype“ paskelbtos programos atgaivinimo instrukcijos, turėtų iš naujo parsisiųsti ir įsidiegti naujausią „Skype" versiją, sakoma oficialiame „Skype" pranešime.
Pasak bendrovės atstovų, šiandien planuojama išleisti atnaujintą „Skype„ versiją ir „Mac“ kompiuteriams. Apie tai bus pranešta „Skype“ tinklalapiuose „Twitter" ir „Facebook".
„Linux" vartotojams siūloma naudotis šia gedimo šalinimo instrukcija.
Nors, sprendžiant iš vartotojų pranešimų interneto socialiniuose tinkluose, „Skype„ techninis sutrikimas ketvirtadienį buvo globalus ir su juo susidūrė daugelio šalių vartotojai, „Skype“ atstovai oficialiai stengiasi šio gedimo mastą sumenkinti, vis pabrėždami, kad su juo neva susidūrė „tik nedidelė“ visų vartotojų dalis.
Interneto vartotojams įvairiose šalyse piktinantis sutrikusia „Skype" interneto telefonijos tinklo veikla, bendrovė „Skype“ pateikė laikiną problemos sprendimo būdą ir žada netrukus išleisti automatinį klaidos ištaisymą.
„Skype" tinklalapyje „Facebook" socialiniame tinkle paskelbtas bendrovės atstovų pranešimas, kuriame stengiamasi sumažinti globalaus gedimo įspūdį: „Kai kuriems iš jūsų gali kilti problemų bandant prisijungti prie „Skype“ ir skambinti kitiems. Mes aiškinamės priežastis ir tikimės netrukus pranešti apie tai išsamiau“, - sakoma pranešime. Vėliau pasirodė pranešimas, kad su šia problema neva susidūrė tik nedidelė dalis vartotojų, gedimas identifikuotas, pateiktas laikinas sprendimo būdas, o netrukus esą bus išleistas ir automatinis pataisymas.
Štai „Skype“ pateiktas laikinas problemos sprendimo būdas, leidžiantis vėl atkurti „Skype“ ryšį. Deja, kai kurie pasinaudojusieji šiomis instrukcijomis jau pranešė, kad „Skype“ paleisti taip ir nepavyko.
--
Windows Vista and Windows 7
1. Close Skype.
a. Right-click the Skype icon in the system tray (at the bottom right of the screen)
b. Choose Quit.
2. Ensure that “Show hidden files and folders" is switched on.
a. Click Start, type run and press Enter.
b. Type control folders and click OK.
c. Select the View tab and ensure relevant entry is enabled.
3. Locate the shared.xml file.
a. Click Start, type run and press Enter.
b. Type %appdata%\skype and click OK.
c. Delete the shared.xml file.
4. Restart Skype. The shared.xml file will be recreated.
Windows XP
1. Close Skype.
a. Right-click the Skype icon in the system tray (at the bottom right of the screen)
b. Choose Quit.
2. Ensure that “Show hidden files and folders" is switched on.
a. Click Start and then Run...
b. Type control folders and click OK.
c. Select the View tab and ensure relevant entry is enabled.
3. Locate the shared.xml file.
a. Click Start and then Run...
b. Type %appdata%\skype and click OK.
c. Delete the shared.xml file.
4. Restart Skype. The shared.xml file will be recreated.
Mac OS X
1. Quit Skype.
2. Go to the folder ~/Library/Application Support/Skype/
3. Delete the file shared.xml (it will be recreated once you open Skype again, this is fine).
4. Start Skype.
Please note that the ~ sign means your home folder. You can find your home folder by opening Finder and selecting Go > Home from the menu bar or pressing Command (Apple), Shift and H keys at the same time.
--
Patvirtinta, kad „Skype“ neveikia D. Britanijoje, Ispanijoje, Australijoje, Bulgarijoje ir Italijoje, iš visko sprendžiant, tai globalus šio „VoIP" tinklo gedimas.
„Twitter“ socialiniame tinkle „Skype" vartotojai pranešė apie nutrūkusį ryšį ir skundžiasi net negalintys paleisti programos.Kitų teigimu, ne „Windows“ OS skirtos „Skype“ versijos veikia normaliai. Pranešama, kad veikia ir mobilioji programos versija.
Manoma, kad „Skype" nebeveikia tuose kompiuteriuose, kuriuose buvo įdiegtas naujausias „Windows “ OS atnaujinimas.
Nepasiekiama ir „Skype“ interneto svetainė.
Kai kurie šį „Skype„ „lūžimą“ tiesiogiai sieja su „Microsoft“.
Kai kurie ironizuoja, kad „Skype" savininkai laiku pardavė „Microsoft“ šią populiariausią pasaulyje „VoIP„ komunikacijų programą, nes akivaizdu, jog „Skype“ tinklas susiduria su didelėmis techninėmis savo paslaugų teikimo kliūtimis.
Paskutinį kartą „Skype" tinklo veikla buvo ilgesniam laikui nutraukta praėjusių metų gruodžio 22 dieną, kai beveik 20 milijonų vartotojų negalėjo prie jo prisijungti.Vartotojai prisimena ir masinį 2007 m. „Skype“ atsijungimą.