Nusileidimas pakeitė gyvenimą
Po tokios staigios karjeros B. Kerkhofas pradėjo ne ką mažiau kvapą gniaužiantį gyvenimo etapą – jis tapo keleivinių lėktuvų pilotu. Olandas pripažįsta, kad dėl šio pokyčio turėjo kiek apleisti aistrą lenktynėms. Vis dėlto tai anaiptol nėra liūdnai pasibaigusi istorija, nes šis karjeros posūkis jį atvedė į Lietuvą ir pakeitė gyvenimą.
„Esu keleivinio lėktuvo pilotas, todėl dažnai tenka keisti gyvenamąją vietą. Vienąkart nusileidau Lietuvoje ir sutikau nuostabią merginą. Taip ir lieku dažniau čia, nes ketiname tuoktis. Kiekvieną dieną matau labai daug šalių, tačiau Lietuvoje man dabar mieliausia“, - lyg apie filmo scenarijų pasakoja B. Kerkhofas.
„Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse jis atsirado lygiai taip pat netikėtai. Viskas prasidėjo nuo to, kad su būsimąja žmona kartu pradėjo statytis namą, todėl reikėjo greito, bet talpaus automobilio. Daug nesvarstęs B. Kerkhofas pasirinko 231 AG išvystantį BMW 330xi universalą. Naujai iškepto Lietuvos gyventojo gyvenimas tekėjo įprasta vaga, kol vieną dieną draugas nepapasakojo apie „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynes, kuriose gali važiuoti ir standartiniai automobiliai. Kaip tik tą savaitgalį pilotas turėjo laisvadienį, todėl ilgai nesvarstė apie dalyvavimą.
Statybinė „bomba“
Būtent statyboms skirtą pilką BMW lenktynininkas ir atsivežė į Kačerginę. Kad automobilis neturi jokių patobulinimų, buvo galima pamatyti ties „Ąžuolo“ posūkiu, kur priekiniai automobilio ratai net šokinėjo. Tačiau užsispyręs olandas taip pateisina savo baigtus mokslus, mat šiuo metu vykdo eksperimentą.
„Nemuno žiede“ važiavau su visiškai standartiniu BMW E46 universalu. Šiuo metu jis išvysto 231 AG, bet planuoju automobilį tobulinti iki 700 AG. Man įdomu išbandyti, kiek standartinis automobilis atsilieka nuo gerokai patobulinto, todėl antrajame etape stengiausi važiuoti kiek įkabindamas“, - net atrąkart paklaustas, ar tikrai galią kels iki 700 AG, nesutrikęs atsakė olandas.
Kol kas BMW nebus keičiamas iš esmės, kol lenktynininkas nebaigs namo statybos darbų. Jis lenkia pirštus ir pasakoja, kokiems pokyčiams jau turi nusipirkęs detales. Pašnekovas pasakoja, kad po lenktynių sumontavo naują smagratį, lenktyninę sankabą, atlaikančia 700 Nm, OZ ratus su „semi-slick“ tipo padangomis, sumontavo M3 išmetimo sistemą, išardė oro kondicionierių ir ruošiasi turbinos montavimo darbams.
„Deja, trečiąjį etapą turėsiu praleisti dėl darbo. Finaliniame etape Kačerginėje tikrai pasirodysiu. Tuo tarpu kitais metais galbūt atsivešiu savo „Boxster“, jei spėsiu pasistatyti garažą. Jame kažkada buvo 2,5 litro variklis, paskui sumontavau 3,4 litro jėgainę ir dabar ruošiuosi dėti kitą variklį, bet daugiau detalių neatskleisiu...“, - inžinieriaus išsilavinimą turintis B. Kerkhofas jau buvo užsivedęs pasakoti kaip į „Boxster“ montavo didesnius „Cayenne S“ stabdžius, GT3 anglies pluošto sėdynes ir kaip apskaičiavo optimalų išmetimo vamzdžių diametrą, tačiau teko nutraukti pokalbį, nes prie namo buvo privežta nauja kiemo trinkelių partija.