Prie nesveiko maisto buvo priskirti įvairūs užkandžiai, kuriuose yra padidintas riebalų, druskos ir cukraus kiekis, įskaitant šokoladinius batonėlius, bulvių traškučius ir įvairų maistą iš greito maisto restoranų.
Škotijos sveikatos apsaugos ministerijos atstovai taip pat paragino Jungtinės Karalystės vyriausybę įvesti tokį draudimą visoje šalies teritorijoje. Savo ruožtu Britanijos sveikatos apsaugos ministerija pareiškė, kad nesveiko maisto reklamos poveikis vaikams yra nežymus, todėl tokia reklama nebus draudžiama.
Škotijos laikraštis pažymi, kad įvestas draudimas pridarys didelių nuostolių tokiems stambiems reklamos pirkėjams, kaip „Mars“, „McDonald's“, „Cadbury“ ir KFC, kurių metinės išlaidos reklamai siekia iki 200 mln. svarų sterlingų.
Verta paminėti, kad nuo 2009 metų Jungtinėje Karalystėje galioja draudimas reklamuoti nesveiką maistą vaikiškų laidų metu. Tačiau agentūros NPRI atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad nuo draudimo įvedimo nesveiko maisto reklamų žiūrimumas tarp vaikų beveik nesumažėjo, nes vaikai žiūri ne tik vaikiškas laidas.