4- dešimtmečio viduryje pristatytas automobilis nebuvo toks kaip visi. Kaip ir „Tatra“ kompanijoje dirbę specialistai, taip ir „Škoda“ inžinieriai galvojo kaip pagerinti automobilių aerodinamiką. Po lašo formos, aerodinamišku kėbulu slypėjo netradicinės komponuotės automobilis. „Škoda 935“ turėjo per vidurį(!) sumontuotą variklį, galinių varančiųjų ratų pavarą, o iš aliuminio ir plieno pagamintas kėbulas leido sumažinti automobilio svorį iki 1170 kilogramų.
Galinius automobilio ratus suko 2.0 litrų, 4 cilindrų opozicinis motoras, kuris išvystė 54 arklio galias. Tai nėra labai daug, tačiau vos 1170 kilogramų sveriantis automobilis galėjo pasiekti 140 km/val. greitį.
Nuo 1939 iki 1968 metų „Škoda 935“ priklausė pasiturinčiam automobilių kolekcininkui iš Vokietijos, tačiau užgesus automano gyvybei, vienintelis pasaulyje „935“ prototipas pateko į „Škoda“ markės automobilių muziejų. Nuo pat 1968 iki 2012 metų „935“ stovėjo ir laukė kada galės atsistoti ant kojų ir visam pasauliui pasirodyti visu gražumu.
Trejus metus užtrukusi automobilio restauracija pareikalavo neįtikėtino kruopštumo, nes „Škoda“ vadovų noras buvo vienas - išlaikyti autentiškumą ir originalumą. Atrodo jiems tai padaryti pavyko su kaupu.