Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Škoda sprendimas visus savo automobilius papuošti tomis pačiomis radiatoriaus grotelėmis ir panašaus dizaino priekiniais žibintais po truputėlį įgauna pagreitį.
Paryžiaus automobilių parodoje oficialiai debiutuosiantis modelis buvo sukurtas ant visiškai naujos platformos, kuri leido sumažinti automobilio svorį 50 - 70 kilogramų ( priklausomai nuo variklio ). Pasak kompanijos atstovų, bazinis modelis svers tik 980 kilogramų.
Naujasis modelis bus komplektuojamas su Euro 6 reikalavimus atitinkančiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Benzininių variklių gamoje bus trijų cilindrų ir keturių cilindrų motorai, kurių pajėgumas svyruos nuo 60 iki 110 arklio galių.
Dyzelinių motorų gamoje bus 1,4 litro dyzelinis agregatas, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 75 arba 105 arklio galias. Nieko įspūdingo, tačiau šie varikliai turėtų pasižymėti kukliais eksploataciniais kaštais ir mažomis kuro sąnaudomis.
Dabar tik lieka sulaukti kada pasirodys automaniška vRS versija.
Škoda sprendimas visus savo automobilius papuošti tomis pačiomis radiatoriaus grotelėmis ir panašaus dizaino priekiniais žibintais po truputėlį įgauna pagreitį.
Paryžiaus automobilių parodoje oficialiai debiutuosiantis modelis buvo sukurtas ant visiškai naujos platformos, kuri leido sumažinti automobilio svorį 50 - 70 kilogramų ( priklausomai nuo variklio ). Pasak kompanijos atstovų, bazinis modelis svers tik 980 kilogramų.
Naujasis modelis bus komplektuojamas su Euro 6 reikalavimus atitinkančiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Benzininių variklių gamoje bus trijų cilindrų ir keturių cilindrų motorai, kurių pajėgumas svyruos nuo 60 iki 110 arklio galių.
Dyzelinių motorų gamoje bus 1,4 litro dyzelinis agregatas, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 75 arba 105 arklio galias. Nieko įspūdingo, tačiau šie varikliai turėtų pasižymėti kukliais eksploataciniais kaštais ir mažomis kuro sąnaudomis.
Dabar tik lieka sulaukti kada pasirodys automaniška vRS versija.