Naujos kartos „Škoda Octavia“ pagrindu suprojektuotas modelis pasižymės tomis pačiomis, bet vis dar džiuginančiomis savybėmis, kaip ir jo pirmtakai. Tai reiškia, jog padidinto pravažumo „Octavia Scout“ turės keturių varančiųjų ratų pavarą, iš plastiko pagamintas slenksčių, ratų arkų, priekinio ir galinio buferio apsaugas, kurių nebus gaila nei braižyti, nei laužyti.
Padidinto pravažumo modelis iškart atkeliaus ir su papildoma dugno apsauga bei 15 milimetrų paaugusia kėbulo prošvaisa, kuri užtikrins, jog nuvažiavę į mišką grybauti, vėliau iš jo išvažiuotumėte be rimtų nuostolių.
Variklių gama bus kone identiškai standartinei „Škoda Octavia“. Tai reiškia,jog padidinto pravažumo modelis galės būti komplektuojamas su įvairaus pajėgumo benzininiais ir dyzeliniais motorais, kurių galia svyruos nuo 115 iki 200 arklio galių.
Ir galiausiai, naujos kartos „Škoda Octavia Scout“ pirmą kartą bus siūloma ne tik su keturių, bet ir tik su priekinių varančiųjų ratų pavara. Kodėl ir kokiu tikslu? Jeigu didžioji dauguma visureigiškos išvaizdos automobilių yra varomi priekiniais ratais, kodėl tokios pačios konfigūracijos negali pasiūlyti „Octavia Scout“?