Pats pastebimiausias pasikeitimas - naujo dizaino priekinė dalis. Joje didžiausią dėmesį patraukia E klasės „Mercedes Benz“ primenantys priekiniai žibintai ir didesnės radiatoriaus grotelės. Akivaizdu, jog kompanijai pristačius naująjį „Škoda Kodiaq“, čekų gamintojas nori suvienodinti visų šiuo metu gaminamų modelių veidą, tad panašių atnaujinimų galime tikėtis ir „Škoda Fabia“ ar „ Škoda Superb“ modeliuose.
Variklių gamoje didžiulių naujovių nebus. „Škoda Octavia“ bus galima įsigyti įvairaus galingumo benzininiais ir dyzeliniais jėgos agregatais, kurių pajėgumas svyruos nuo 115 iki 150 arklio galių. Tuo tarpu kitų metų pavasario viduryje debiutuosiančios „vRS“ modelio versijos gaus pajėgesnius 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius agregatus.
Automobilio interjeras - lengvai atpažįstamas, tačiau pasižymintis keliais subtiliais pakeitimais. Didžiausia naujovė - centrinėje konsolėje sumontuotas lietimui jautrus ekranas su nauja programine įranga. Be to, nuo šiol „Škoda Octavia“ bus galima įsigyti su „Virtual Cockpit“ vardu pavadintu prietaisų skydeliu, kuris iki šiol buvo montuojamas tik į kelis „Audi“ ir „ Volkswagen“ modelius.
Atnaujintu „Škoda Octavia“ pirkėjai gali tikėtis, jog skirtingų modifikacijų bazinės įrangos sąrašas bus ilgesnis.
Vakarų Europoje atnaujintas modelis pasirodys 2017 metų vasario mėnesį.