Čekijos automobilių gamintojas norėdamas gauti tarptautinės automobilių sporto federacijos palaiminimą, privalėjo su šiuo bolidu nuvažiuoti daugiau kaip 10 tūkst. kilometrų ir įrodyti, jog jis nėra gležnas, o ištvermingas, bet kokius iššūkius galintis iškęsti bolidas.
Pagal tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus, naujasis bolidas turi sverti ne mažiau kaip 1230 kilogramų.
„Škoda“ galėtų labai rimtai pagalvoti apie „Fabia R5“ skirtą bendro naudojimo keliams. Atsirastų ne vienas automanas norintis priglausti „Škoda Fabia“ su keturių varančiųjų ratų pavara ir 300 arklio galių išvystančiu motoru.
„Škoda“ po keletos mėnesių intensyvių darbų, pagaliau pristatė naują „R5“ klasės reikalavimus atitinkantį „Škoda Fabia R5“ bolidą, kuris pakeis iki šiol naudotą „Škoda Fabia S2000“.
„Škoda Fabia R5“ nuo savo brolių „Škoda“ atstovybėse skiriasi ne tik išvaizda. „Fabia R5“ varomas ne priekiniais, bet visais keturiais ratais ir priekyje turi sumontuotą 1.6 litro turbo-benzininį variklį išvystantį maždaug 300 arklio galių. Milžiniška 4 cilindrų variklio galia perduodama per 5 bėgių sekvencinę pavarų dėžę.
„Škoda“ po keletos mėnesių intensyvių darbų, pagaliau pristatė naują „R5“ klasės reikalavimus atitinkantį „Škoda Fabia R5“ bolidą, kuris pakeis iki šiol naudotą „Škoda Fabia S2000“.
„Škoda Fabia R5“ nuo savo brolių „Škoda“ atstovybėse skiriasi ne tik išvaizda. „Fabia R5“ varomas ne priekiniais, bet visais keturiais ratais ir priekyje turi sumontuotą 1.6 litro turbo-benzininį variklį išvystantį maždaug 300 arklio galių. Milžiniška 4 cilindrų variklio galia perduodama per 5 bėgių sekvencinę pavarų dėžę.