Tačiau norint sužavėti daugybę įvairiausių automobilių mačiusius europiečius, reikia pristatyti ne tik patikimus, gausybę privalumų turinčias mašinas. Jos turi būti įdomios, arba bent jau modelių gamoje turi būti viena modifikacija, kurios dėka gamintojas galėtų formuoti markės įvaizdį.
Britai, būdami sportiškų automobilių gerbėjais, savo naują pirkinį renkasi pagal kitokius prioritetus negu vokiečiai, prancūzai ar ispanai. „Škoda“ padalinys D.Britanijoje, norėdamas sustiprinti čekiškos markės įvaizdį ir pritraukti jaunesnio amžiaus pirkėjus, 1997 metais pristatė sportišką „Škoda Fabia VR6“. Sportišką hečbeko versiją, kuri turėjo legenda tapusį šešių cilindrų motorą.
„Škoda Felicia VR6“ buvo sukurtas ne Čekijoje, bet D.Britanijoje. „Škoda“ padalinio D.Britanijoje vadovai kreipėsi į „Pickford Engineering“ specialistus, kurie į savo dirbtuves atsivežę „Volkswagen Golf“ ir visiškai standartinę „Škoda Felicia“, per keturis mėnesius sukūrė įdomiausią čekiško hečbeko versiją.
Po variklio dangčiu buvo sumontuotas 2.8 litro, 6 cilindrų benzininis motoras, kuris išvystė 204 arklio galias ir 270 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu radiatorius, vairo kolonėlė ir priekiniai amortizatoriai buvo pasiskolinti iš „Škoda Felicia VR6“ priešingybės - dyzelinį variklį turinčio „Volkswagen Golf TDI“.
Standartinius ratus pakeitė 17 colių lengvo lydinio ratlankiai, kurie buvo apauti 205/40 padangomis. Už jų slypėjo „Volkswagen Corrado“ stabdžių diskai : 280 mm priekyje ir 239 mm gale.
„Škoda Felicia VR6“ visą savo gyvenimą praleido važinėdama po įvairiausius renginius ir „Škoda“ atstovybes. Kai „Felicia“ savo vietą modelių gamoje užleido visiškai naujai „Fabia“, projektą užsakęs „Škoda“ padalinys nusprendė, jog šešių cilindrų motorą turintis hečbekas privalo surasti naujus namus.
Kaip pasakė, taip ir padarė. 1999 metų pabaigoje automobilis buvo parduotas.